Cat en Cor

A

Anoniem

Guest
cat en Cor,
dank je voor jullie reactie, ik ga misschien morgen al beginnen met die ovulatie test, misschien een beetje vroeg maar er zitten 7 in ee pakje dus kan even vooruit, lijkt mij. Ik vind het wel erg duur, en sommige zeggen dat het invloed heeft als je ervoor rookt of drinkt, weten iemand daar iets van af? Ik wil het ik wil het, het is werkelijk heel erg met mij, mijn hormonen zijn van slag, ik heb de kriebels. niet normaal.........
en ik ben zo nuchter als wat, maar op dit moment word ik gek, mijn zoontje word 2 jaar bijna en hij wilt een pop voor zijn verjaardag, die is helemaal gek van babies, hij moest eens weten hoe zijn moeder zich voetl!!!!!
Zelfs als hij 1 dag naar de creche gaat wilt hij niet naar huis als er een baby is, die wilt hij een speentje even de fles of hij aait over zijn of haar buik of hij kust die bab;y de hele tijd en wilt niet mee!!! AAAAAAAACCHHHH
wat zou het toch leuk zijn om hem een zusje of broertje te geven, ik vraag nu maar een pop voor zijn verjaardag haajhhaaa. Oh jongens duim voor me!!!!! Ik duim voor juliie allemaal ,wat een geschenk, want het gaat niet van zelf. En wij klussen niet al te vaak! Mijn man werkt voor de televisie en dat is zo ongeveer 14 uur per dag en dan is hij moe,,,,,,
soorrrrrry guys moest eventjes mijn hard luchtten........
liefs en suc6 voor iedereen

sorry jongens , beetje snel geschreven en veel spel fouten, maar julliie begrijpen vast wat ik bedoel!!! kuzzzzzz

Hi,

Ik denk inderdaad dat sigatetten en drank invloed hebben op je lijf. Ze waarschuwen natuurlijk niet voor niets dat het langer kan duren voordat je zwanger raakt, wanneer je rookt of drinkt. Of het ook bij een ovulatietest te zien is, weet ik eigenlijk niet. Ik rook en drink nietdus bij mij niet in ieder geval. Het is voor mij ook de eerste x dat ik de ovulatietest gebruik. We zien het wel. ik hoop in ieder geval dat het deze x raak is!!! Waarom gebruik jij de testen?

Groet,
Cor

hi cor,
ik gebruik de test ook om te zien wanneer ik vruchtbaar ben, omdat wij niet altijd even veel tijd hebben. mijn man is erg druk met werk, maar we willen graag een 2e kindje. als ik zwanger ben stop ik natuurlijk met roken en drinken, dat heb ik de vorige keer ook gedaan. en natuurlijk heb je gelijk dat ik beter nu al kan stoppen...maar ja, zo simpel is het helaas niet.

de eerste maand dat ik ovulatietest deed rookte ik ook nog (een beetje) en had ik af en toe een drankje (maar ook heel gematigd) en ik kan toch niet zo meteen concludeere dat dat die test in de weg stond want dat werkte allemaal zoals het hoort.
Kan natuurlijk verschillen van persoon tot persoon
Maar als je echt graag wil zwanger worden kan vooral het roken je wel parten spelen.
In ieder geval wens ik je er erg veel succes mee en dat er gauw en levend poppetje mag zijn voor je bengel!

Terug
Bovenaan