Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo ouders, Het is misschien wat off topic, maar ik heb een vraagje aan jullie. Mijn man heeft heel wat maanden thuis gezeten met een gebroken been. Na veel tijd thuis tijd te hebben doorgebracht met de kinderen is het toch echt weer tijd voor hem om naar kantoor te gaan. Volgende week begint hij weer voor het eerst. Als dank naar zijn lieve collega's wilt hij graag wat goede broodjes verzorgen op werk. Echter heeft hij geen idee waar hij dit kan doen. Hij werkt in Brabant, een beetje in omgeving Den Bosch, maar wij als Utrechters kennen hier maar weinig. Heeft iemand tips of ervaringen hiermee? We horen het graag.
Hey! Wij hadden laatst wel heerlijke broodjes bij ons op kantoor in Hedel. Ik heb het even aan een collega gevraagd en dit bedrijf had onze bedrijfscatering verzorgd! Ook vega opties. Dit lijkt me altijd handig. Op de site staat dat ze omgeving Den Bosch bezorgen, dus ik neem aan dat jouw locatie hier goed voor is. En hopelijk hebben de kids dan niet te veel moeite met een papa die weer naar kantoor moet.
Heel erg bedankt! Ziet er goed uit. Vega opties is ook zeker goed om rekening mee te houden denk ja. En dat zal wel wennen worden voor de kids indd. Gelukkig werkt hun moeder wel nog 2 dagen thuis per week.