Cath en alle andere meiden

Hoi Lieve Cath,

Hoe is het met je?? Heb je al het gevoel dat je eisprong eraan zit te komen??

Ik snap even niets meer van mijn lijf. Ik ben nog steeds niet ongi en ik heb net getest en dit was ook negatief. Bij mij vorige zwangerschap testte ik al 6 dagen voor mijn nod positief dus ik verwacht niet dat ik gewoon te vroeg ben met testen.

Gelukkig kan ik morgen mijn verhaal kwijt bij de gyn. Ik moet er om 15 uur zijn en zie er best wel een beetje tegenop. Uiteraard laat ik morgenavond een berichtje achter over hoe het is gegaan!

Gaat het met jou allemaal goed?

Caroline, met jou ook alles goed??

X F.

ps: Monique en Nien, er staat weer een berichtje onder mijn eerdere berichtje hieronder

Bedankt lieve S!

Ik had een berichtje voor je geplaatst op het mei forum (onder jouw berichtje). Ik ben zo blij dat je echo goed is gegaan! Geniet van je zwangerschap meid!

X F.

Hoi F.
Ik zal morgen voor je duimen.
Ik hoop dat je antwoord krijgt op je vragen. Zo word je niet blij van je lijf.
Ik zit in mijn afwachtweekje maar ik voel niets wat er op zou kunnen duiden dat ik zwanger ben. Dus ik ga maar uit van niet.
Succes morgen!
Groetjes van Caroline

Lieve F.

Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Vandaag kun je dan gelukkig naar de gyn. Ik duim en denk aan je! Ik hoop zo dat hij wat voor je kan doen en je uit de onzekerheid kan helpen. Ik kan me wel voorstellen dat je er tegen op ziet, maar meestal valt het achteraf mee (tenminste dat hoop ik natuurlijk) omdat je er nu zo tegen aan hikt

Ik zelf heb vanochtend toch de verleiding niet kunnen weerstaan en mn MB uit de kast getrokken. En wat ik totaal niet had verwacht was: Ik had varens!! Ik vind het zo raar. Het is eigenlijk nog veel te vroeg. Nu heb ik wel een beetje keelpijn, zou het kunnen dat ik misschien door een lichte keelontsteking ook varens zou kunnen hebben? dat zijn natuurlijk toch bacterien (lekker idee, hihi). Maar ik zal vanavond mijn lingeriesetje en hoge hakken toch maar uit de kast rukken!!! haha. Nee hoor, dat doe ik echt niet! Maar ik wil toch wel het zekere voor het onzekere nemen. Ook al denk ik wel dat het vals alarm is, morgen nog eens kijken.

Ik zal aan je denken rond 3 uur!!! Heel veel succes en laat gauw wat horen want ik ben erg beniewd!!!

Liefs Cath

Hoi meiden,

Ik heb vannacht gelukkig wel goed kunnen slapen maar gisteravond werd ik ineens heel erg nerveus en voelde ik me weer helemaal zielig :)
Nu gaat het weer beter. Ik ben nog steeds niet ongi dus ik vraag me af of ik mijn eisprong wel heb gehad 2,5 week terug! Hopelijk krijg ik straks antwoord op die vraag.

Cath, de MB geeft al vrij vroeg (zo'n 3 tot 4 dagen voor je ei) de eisprong aan dus misschien heb je m in het weekend. Jullie mogen dus weer flink klussen! Ik heb altijd al het gevoel gehad dat het bij jou niet lang meer ging duren voor je weer zwanger zou zijn dus ik hoop dat het deze maand ook echt raak voor je is!

Carolien, spannend altijd weer dat afwachten he? Ik duim in ieder geval voor je dat die vervelende ongi zeker 9 maanden wegblijft!!

Ik laat na de gyn meteen op het forum een berichtje achter... Word nu wel weer een beetje nerveus merk ik..

X F.

Terug
Bovenaan