Cath en El

HOi lieve Cath en El,

Ik had jullie een emailtje gestuurd maar aangezien ik niet weet wanneer ik mijn email weer check (heb een drukke week voor de boeg) zet ik maar even een berichtje op het forum. Ik kan nl. weleens in mijn pauze op het internet op het werk maar ik kan daar mijn mail niet checken. Kunnen jullie daarom hier weer reageren?

Cath, ik had het ookal in de mail gezet maar ik vind het zo fantastisch voor je! Een kloppend hartje zien op de echo! Volgens mij begin ik spontaan te janken als ik dat zou zien!!

En lieve El, hoe is het nu met jou? Al druk weer aan het klussen?

Ik moet nog een weekje geduld hebben en dan mag ik eindelijk naar de kliniek. Die laatste 3 weken hebben echt een eeuwigheid geduurd voor mijn gevoel!

Nou meiden, ik spreek jullie snel weer. Dikke kus F.

ps: Monique, had nog een berichtje voor je onder het eerdere berichtje.

X

Hoi F, ik heb je mail gekregen hoor, had alleen nog geen tijd om terug te schrijven.
Dus Cath heeft ook een kloppend hartje gezien inmiddels? Mooi! Cath, ik hoop voor jou ook dat je nu echt kan gaan genieten!
Ja, wij zijn inderdaad alweer druk aan de klus. Ik vind het wachte op een eisprong al een eeuwigheid duren... en daarna het wachte op de nod... ik kan me jouw ongeduld goed voorstellen hoor! Wat duurt alles dan lang hè. Nou meis, voor wat het waard is: ik denk aan je en hoop dat we gauw geluk hebben!
Ik heb trouwens het idee dat het nieuwe forum ook niet echt goed werkt. Gisteren 3330 berichtjes en nu 3335: 5 berichtjes voor de zondag lijkt me wat weinig.

Liefs, el.

Heee Fred,

Ik las net een positief bericht op het juli forum en dat MOEST ik jouw even laten weten.
Daar is n.l iemand die na 1 maand clomid gebruik direct al zwanger is!
Daar worden we vrolijk van!!!!!
Nog 1 wwekje meid, spannend!!!
El, ik hoop ook van harte dat het bij jullie ook snel mag lukken!

We hebben ons blijde nieuws als aan mijn pap en mam verteld.
Ze waren zoooo blij!
Mijn moeder zei nog dat ze vorige week zag dat ik al best een buikje had.
En dat is ook zo, hij is al behoorlijk opgezet, heb ik heel snel.
Als ik zit moet de knoop al los.
Heeft geloof ik met je darmen te maken.
Nog even en de positiebroek kan aan.
Verder heb ik niet echt veel kwaaltjes.
Ik merk wel dat ik soms moe ben.
Als het lukt ga ik dan even slapen.

Toen ik bij de echo vandaan kwam had ik wel weer d.bruine afscheiding.
Maar ik raakte niet in paniek.
Dat kwam door de inwendige echo.
Gelukkig werd het gisteren al minder.
Ons sexleven staat momenteel ook op een heel laag pitje.
Ik durf nog steeds niet.......
Manlief heeft er alle begrip voor en vind het nu zelf ook wel eng.

Meiden, heel veel succes.
Ik hoop binnenkort hele positiefe berichten van jullie te lezen!!

Liefs, Monique2

Hoi lieve El en Monique,

El: je hoeft je niet te verontschuldigen hoor als je een paar dagen niet mailt. Ik neem me ook wel eens voor een paar dagen even afstand te nemen van het forum maar mijn verslaving is te groot haha.
Dus El, heb je nu je eisprong gehad? Ik ga weer voor je duimen!! Ik gun het jou en je man ook heel erg. Jullie hebben nu eindelijk het geluk gevonden samen, met een kleine erbij zou het helemaal compleet zijn toch? Nieuwe liefde, nieuw huis, een babytje.. geweldig ;-)

Monique, wat lief dat je het Clomid succes-verhaal even met me deelt! Ergens heb ik er best een goed gevoel over maar ik durf het bijna niet op te schrijven of hardop te zeggen, bang dat ik gestraft word ofzo.. ik heb dus niets gezegd haha! Ik heb veel aan jou en Cath gedacht, wat zullen jullie in de 7e hemel zijn zeg!! Ik hoop zo dat die dikke buikendag alsnog kan komen... Al denk ik niet dat onze Nien dat nog redt haha. Nou ja, neemt ze de kleine mee!

Ik ben de laatste tijd ook wel eens op het forum, als zwanger worden langer duurt. Op El na zijn al mijn maatjes zwanger en omdat ik niet als een soort "ouwe vrij-ster" op dit forum wil achterblijven, zit ik ook wel eens op het andere forum. Ik heb nu contact met Niem en ze zit een beetje in hetzelfde pakket als ik. Ze is ook aan de Clomid en was net als ik de eerste keer snel zwanger maar sindsdien ook aan het klungelen. Wel fijn om ervaringen uit te wisselen met iemand die Clomid slikt. Een vriendin van me begint over een paar dagen met Clomid. Ze heeft al wel medicijnen genomen om ongesteld te worden. Nog 1 weekje en dan begint voor mij (psychisch) ook een nieuw begin. Erg spannend allemaal!

Nou meiden, El, klus ze en Monique, pas goed op jezelf en de kleine. Je hebt groot gelijk dat je je geen zorgen maakt. Ik heb nl. zo vaak gelezen dat vrouwen zelfs helder bloed verloren en dat had ook niets te betekenen! En.. wat leuk dat je het al aan je ouders hebt verteld! Ik kan me dat helemaal voorstellen! Kun je wel normaal werken? Hebben ze niets in de gaten? Of kun je je ogen wel open houden op het werk? ;-)

Fijne avond meiden,

X F

ps: het forum heeft inderdaad nog steeds kuren!!

Terug
Bovenaan