Cath en Knuffelbeertje

Hoi Cath en knuffelbeertje,

Hoe is het met jullie?

Knuffelbeertje, heb je nog veel last van misselijkheid e.d.? Binnenkort al je echo.. spannend man!!

Cath, heb jij al varens gezien?

Bij mij bleek het dus vals alarm te zijn!! Balen hoor, ruim 4 weken na mijn ongi nog steeds geen ei.. mijn geduld wordt flink op de proef gesteld haha!

X F.

Lieve F.

Ik lees je berichtje nu pas. Ik ben het hele weekend niet op internet geweest. Maar wat jammer zeg dat het vals alarm was. Hoe kan dat nu?? Zou het echt geen eisprong geweest kunnen zijn? Dat zou zo mooi zijn! Weer afwachten verder dan he? Jammer.

Ik heb nog geen varens gezien, maar dat zou ook nog wel vroeg zijn. Ik moet ook zeggen dat ik het nu ook heel goed van me af kan zetten. Vrijdagavond een geweldig leuk feest gehad!! Dat scheelt ook wel! Ik heb nu echt ook zoiets van: het is het einde van de wereld niet als ik niet gelijk zwanger ben, mijn leven gaat toch wel door! Nu moet ik wel zeggen dat ik natuurlijk wel heeeeel erg graag zwanger zou zijn, maar het komt toch niet eerder als je zo gefrusteerd rond loopt. Maar ja, dit is allemaal wel makkelijk gezegd natuurlijk, misschien dat ik er volgende week weer wel helemaal op gefocust ben. Maar ik moet toch zeggen dat het me nu goed af gaat!! We zien wel.

Nou ik hoop voor jou dat je snel uit deze onzekerheid bent!! en onze tijd komt echt wel!

Liefs

Cath

Hoi Cath,

Wat lekker dat je het nu ook een beetje van je af kan zetten. Bij mij lukt dat nu ook 90% van de tijd... Alleen gisteren had ik het even moeilijk... maarja 4,5 week na mijn ongi nog steeds geen eisprong.. daar word je ook wel een beetje moedeloos van af en toe. Vandaag gaat het wel weer wat beter maar het blijft frustrerend. Ik denk dat ik gewoon snel ongi word en helemaal geen ei krijg... Nou ja, ik zie het wel. Houd je me op de hoogte?

Succes!

X F.

Terug
Bovenaan