Cath

He Cath,

Volgens mij kom je vandaag of morgen terug van vakantie dus ik denk, ik plaats even een welkom terug berichtje ;-)

Hoe is het met je? Voordat je wegging had je je eisprong, veel geklust?
Voel je al bepaalde kwaaltjes?

Zelf verwacht ik over een paar dagen varens te zien, ik voel we van alles in mijn onderbuik rommelen (heb ik meestal voor mijn eisprong). Ik houd je op de hoogte!

Ik hoor wel van je als je terug bent. Tot snel, X F.

He Fred,

Lief dat je aan me hebt gedacht!! Is leuk terugkomen zo!!

Ik ben vandaag thuis gekomen. We hebben een heerlijk weekje in Noord-Holland gehad!! Heerlijk weer, dichtbij strand en ook best nog veel van de omgeving gezien!

We hebben best wel veel geklust ;-), dus daar kan het niet aan liggen. Ik probeer zoveel mogelijk niet op mezelf te letten, want de vorige keren heb ik mezelf ook aardig voor de gek gehouden en dat wil ik nu niet meer. Maar toch is dat best wel moeilijk, bij ieder dingetje ga je toch nadenken. Maar over het algemeen voel ik eigenlijk niks bijzonders. Ik moet helaas gewoon afwachten tot vrijdag! Als ik het tenminste goed gedaan heb. Ik heb eigenlijk geen volledig beeld met varens gezien! Aleen varens met vage stippen. Dit had ik 2 dagen en daarna was het beeld gewoon weer helemaal vage stippen. Ik heb wel pijn rechts onderin mijn buik gehad, dus ik denk toch wel dat ik mijn eisprong heb gehad. De vorige keren voelde ik dit ook, maar ik voelde het pas na de varens!! Dus misschien was ik de vorige keren gewoon te laat. Ik hoop zo dat het nu raak is!

Ik hoop dat jij ook snel je eisprong hebt, dat zou dan betekenen dat je ook weer op de 4 weken zit??!! Dat zou geweldig zijn. Ik vind 5/6 weken echt veel te lang duren hoor! Maar ja hebt het niet voor het zeggen. Ben je al bezig met de teunisbloemolie?? Misschien helpt het toch echt! ik heb er in ieder geval wel een heel goed gevoel bij.

Nou ik hoop dat ik snel kan lezen dat je je eisprong hebt gehad!!

Ik ga nog lekker genieten van een weekje vakantie!! Zit jouw vakantie er al op?? In ieder geval prettig weekend!!

Liefs Cath

Hoi Cath,

je hebt het wel getroffen met het weer zeg! Zelf heb ik mijn vakantie al gehad in juni (was mijn huwelijksreis). Maandag heb ik wel vrij en mijn man ook dus dan gaan we lekker een dagje naar het strand. Ik heb nog geen eisprong gehad maar ik verwacht 'm wel binnen een paar dagen. Als ik weer een cyclus van 35 dagen heb dan zou ik mijn eisprong volgende week zaterdag hebben. Ik denk dat het nu een paar dagen eerder is. Het rommelt nl. aardig in mijn onderbuik.

Ik ben benieuwd hoor. Vrijdag ga je dus testen? Zelf voelde ik afgelopen maand van alles maar het bleek toch niet zo te zijn dus ik heb mezelf ook voorgenomen me niet meer gek te maken want je lichaam kan je flink in de maling nemen. Ik duim in ieder geval voor je en ik houd je op de hoogte van mijn eisprong.

Geniet nog van je vakantie!

Groetjes F

Hoi, we hebben het inderdaad getroffen met het weer. een collega van mij had 3 weken eerder dan ik vakantie en die heeft echt 3 weken regen gehd. Dat is echt erg!! Wij gaan morgen ook en dagje naar het strand!

Ik wil eigenlijk wachten met testen, maar ik weet nu al dat ik dat niet kan. Ik heb 3 testen van Romed in huis liggen en dat is toch te verleidelijk, denk ik. Maar ik probeer het tot zondag uit te houden. Als ik dan nog niet ongi ben, natuurlijk.

Ik vind het wel allemaal heel raar allemaal hoor. Eigenlijk leef je de hele tijd alsof je zwanger bent en dan ben je het gewoon niet. Heb jij dat ook?? Gisteravond was het kermis hier in de buurt en daar was zo'n attractie waar je helemaal door elkaar gehusseld wordt. Normaal vind ik dat geweldig!! Maar nu durfde ik er niet in!! Ik baal dat wel een beetje van mezelf, want straks wordt ik ongi en dan is het voor niks geweest. Mijn vriendinnen zaten ook echt zo begripvol te kijken van: Je bent zwanger!!! Terwijl ik nog helemaal niks weet! Gelukkig ging niemand er in en zijn we gewoon verder gelopen, maar toch voelt het raar. Ik heb echt wel het idee dat iedereen nu veel meer op me let. Ook met alcohol enzo. Heb jij dat ook? Ze weten nu toch dat we graag willen. Nou ja, ik hoop zo dat ik ze binnenkort echt kan vertellen dat ik zwanger ben!!

Geniet morgen lekker van je vrije dag!! en ik hoor nog wel van je!!

Liefs Cath

Lieve Cath,

Wederom herken ik weer heel veel in je verhaal. Van mijn eisprong tot mijn NOD leef ik echt als een zwangere. Ik let op met vitamine A, geen rauwe vis (bijv. haring), drink extra water, doe het met sporten iets rustiger aan etc. Eigenlijk stom want die eerste 2 weken schijn je nog alles te kunnen maar toch.... Je weet het niet...
Ik ben heel erg benieuwd hoor! Ik zou het knap vinden als je pas zondag gaat testen. Zelf houd ik dat echt niet uit als ik testen thuis heb liggen (en ik heb er altijd min. 1 op voorraad haha). Echt spannend voor je!!!

Zelf heb ik nog steeds geen eisprong gehad. Als ik weer een cyclus van 35 dagen heb, dan is a.s. vrijdag mijn vruchtbaarste dag maar ik hoopte 'm deze maand iets eerder te hebben. Ik wacht rustig af...

Wat een weer vandaag he?! Het was echt heerlijk op het strand. In Almere heb je ongeveer 5 stranden dus keuze genoeg. Er stond lekker een windje en we hadden nog een plekje in de schaduw (ik heb zo'n huid die niet echt tegen volle zon kan. Dan verbrand ik heel erg ondanks een hoge zonnefactor).

Morgen moet ik weer aan het werk.. geen zin!!
Geniet nog van je weekje vakantie en laat het me weten he als je hebt getest!! Ik duim voor je!

X F.

Hoi Cath,

Heb even een baalmoment. Heb nog steeds geen eisprong!!! Ik zit nu (als ik overmorgen mijn eisprong zou hebben) al op een cyclus van 36 dagen en het ziet er naar uit dat het nog wel langer gaat duren.... Ik baal echt. Misschien heb ik wel helemaal geen eisprong deze maand! Zucht! Sorry, moest even "mijn ei" kwijt.. haha, dit krijgt meteen een heel andere betekenis.

Hoop dat alles met jou goed gaat!

Groetjes F.

Terug
Bovenaan