Cath

Hoi Cath,

Hoe is het met je? Wanneer ga je testen???? Ik duim voor je!

Ps: er staat ook nog een berichtje voor je onder het eerdere berichtje (1 pagina terug).

X F.

He F.!!

Er is nog geen ongi te bekennen!! Ik heb wel een zeurderig gevoel onderin mn buik, maar ja, is dat een voorteken van mijn ongi of juist.... Ik hoop het zo!! ik durf niet te testen. Stom he? Maar nu heb ik nog zo'n heerlijk gevoel van: misschien is het wel raak!! en als ik die test doe en het is negatief, dan val je gelijk met beide benen weer op de grond. Ik ga nu ook twijfelen of ik wel goed geteld heb. Want ik heb op de maybe baby alleen maar halve varens gezien, geen hele. Zou ik dan toch een eipsrong hebben gehad??? En vanaf wanneer reken jij dan? Als je varens ziet, heb je dan je eisprong al of duurt het dan nog een paar dagen voordat hij echt springt??? De eerste varens heb ik dan 2 weken en een dag gezien. Dus ben ik dan overtijd of nog niet???? Weet jij het??? Als ik zondag nog niet ongi ben, ga ik wel testen. Ik heb vanochtend wel 2 clear blue testen gekocht!! Ik laat het je weten hoor!!!

Hoe is het met jou?? Heb je al varens gezien?? Ik hoop het zo voor je!! Ik duim ook voor jou!! Zou zo leuk zijn als we samen naar het april forum konden gaan!!

Veel succes met wachten of klussen!!!! Ik denk aan je!!

Liefs Cath

Hoi lieve Cath,

Voor mij wordt het sowieso geen april forum. Ik heb nl. 3 weken na mijn ongi nog steeds geen eisprong gesignaleerd. De maybe baby geeft varens aan van 2 dagen voor de eisprong tot 2 dagen na de eisprong. Ik heb vanmorgen ook nog de ovulatietest van CB gedaan en helemaal niets... De komende 2 dagen dus nog geen eisprong. Ik zit dus op zijn kortst op een cyclus van 38 dagen en daar baal ik echt van. En dat is het positieve scenario. Ik hoop toch wel dat ik mijn eisprong snel heb want ik word er echt een beetje moedeloos van!
Gisteren had ik wat vochafscheiding dus ik was helemaal hoopvol maar helaas..... Ik moet nog maar even afwachten, ik kan niets anders doen!

Voor jou is het nu wel heel erg spannend! Ik hoop echt voor je dat het raak is. In ieder geval positief dat je ongi nog steeds niet is gearriveerd. Ik zou ook zondag testen als ik jou was. In principe zou je dat volgens mij dan ook rond je nod zijn. Heel spannend! Ik denk aan je en duim voor je zondag!

Dikke kus F.

Lieve F.

Ik heb vanochtend getest. Ik kon me toch niet meer inhouden! Maar helaas negatief!! balen zeg! maar ja, ik hoop toch nog wel dat het te vroeg is geweest. De vorige keer heb ik ook getest op mijn NOD dag en die was toen ook negatief en 6 dagen later was hij wel positief. Dus ik hou nog wel even hoop. er is nog geen ongi te bekennen. Maar ik moet me niet zo gek laten maken, want als ik nu toch ongi wordt, zou dat zo tegenvallen terwijl het heel goed zou kunnen. Ik heb die test vanochtend rond 7 uur gedaan en het was wel raar eigenlijk, want er was dus alleen maar een horizontale streep, ik heb echt heel goed gekeken, tegen het licht enzo. Maar omdat het best nog wel vroeg was ben ik weer terug naar bed gegaan. Ik heb toen rond 10 uur nogeens gekeken en toen zag ik wel een heeeel licht verticaal streepje. Mijn man zag hem ook. Maar dit is natuurlijk niet betrouwbaar, maart och he?? Ik had toch wel even een blij gevoel. Maar zoals ik al zei ik moet me niet gek laten maken. Ik ga nu gewoon een weekje proberen te wachten, ben ik volgende week vrijdag nog niet ongi, ga ik pas weer testen!! (hou ik nooit uit hoor, maar ja ik ga het proberen!!!).

Wat balen van jouw lange cyclus zeg!! Echt niet leuk meer. Dan is hij nu nog langer dan de vorige keer??? Als ik jou was zou ik anders eens langs de huisarts gaan. Misschien is er wel wat voor of iets homeopathisch ofzo?? Je weet maar nooit. Maar dit is om gek van te worden, zo lang!! Klus je tussendoor nog wel, gewoon voor de zekerheid?? Misschien is die MB toch niet zo betrouwbaar? Maar je hebt er ook CB testen bij gedaan?? Ja, dat moet toch goed zijn dan. Echt balen. Nou ik hoop dat ik snel een positief bericht van je zie!! Ik blijf duimen!!

Liefs Cath

Hoi Cath,

Naast de MB gebruik ik ook de ovulatietesten van CB en daarbij heb ik rond mijn eisprong altijd last van veel wittig slijm (klinkt vies..) en steeds als ik een beetje slijm heb dan is het daarna weg. Geen naderende eisprong dus. Ik heb er flink de balen in hoor. Straks zit ik op een cyclus van meer dan 40 dagen! Ik slik sinds 2 weken teunisbloemoliecapsules maar ik weet van homeopatische middelen dat dit pas na een paar weken werkt dus hopelijk doet het wat bij mijn volgende cyclus. Ik laat het je weten wanneer ik mijn eisprong heb.

Maar ... even over jouw test. Nien had dat de eerste keer ook toen ze ging testen dat er pas een tijd na de 10 minuten een licht streepje zag en bij haar was de test een paar dagen later wel positief... Ik hoop het echt voor je. Het zou nu zo tegenvallen als je toch ongi wordt! Wanneer ga je weer testen? Ik duim voor je!

X F.

Terug
Bovenaan