Lieve F.
Ik heb vanochtend getest. Ik kon me toch niet meer inhouden! Maar helaas negatief!! balen zeg! maar ja, ik hoop toch nog wel dat het te vroeg is geweest. De vorige keer heb ik ook getest op mijn NOD dag en die was toen ook negatief en 6 dagen later was hij wel positief. Dus ik hou nog wel even hoop. er is nog geen ongi te bekennen. Maar ik moet me niet zo gek laten maken, want als ik nu toch ongi wordt, zou dat zo tegenvallen terwijl het heel goed zou kunnen. Ik heb die test vanochtend rond 7 uur gedaan en het was wel raar eigenlijk, want er was dus alleen maar een horizontale streep, ik heb echt heel goed gekeken, tegen het licht enzo. Maar omdat het best nog wel vroeg was ben ik weer terug naar bed gegaan. Ik heb toen rond 10 uur nogeens gekeken en toen zag ik wel een heeeel licht verticaal streepje. Mijn man zag hem ook. Maar dit is natuurlijk niet betrouwbaar, maart och he?? Ik had toch wel even een blij gevoel. Maar zoals ik al zei ik moet me niet gek laten maken. Ik ga nu gewoon een weekje proberen te wachten, ben ik volgende week vrijdag nog niet ongi, ga ik pas weer testen!! (hou ik nooit uit hoor, maar ja ik ga het proberen!!!).
Wat balen van jouw lange cyclus zeg!! Echt niet leuk meer. Dan is hij nu nog langer dan de vorige keer??? Als ik jou was zou ik anders eens langs de huisarts gaan. Misschien is er wel wat voor of iets homeopathisch ofzo?? Je weet maar nooit. Maar dit is om gek van te worden, zo lang!! Klus je tussendoor nog wel, gewoon voor de zekerheid?? Misschien is die MB toch niet zo betrouwbaar? Maar je hebt er ook CB testen bij gedaan?? Ja, dat moet toch goed zijn dan. Echt balen. Nou ik hoop dat ik snel een positief bericht van je zie!! Ik blijf duimen!!
Liefs Cath