Cathelijne geboren op 17-7-2012

Na heel veel geduld te moeten hebben, 3 dagen inleiden met gel, 3 dagen thuis en 1,5 dag gel, konden ze dinsdagmiddag om 16.15 uur mijn vliezen breken. Ik heb daarna gelijk een infuus gekregen om de bevalling verder in te leiden. Ik mocht heerlijk in bad gaan liggen om te ontspannen en de weeen op te kunnen vangen. Al snel kreeg ik heftige weeen, maar na onderzoek had ik nog maar 5 cm ontsluiting. Pfff....en m'n hart ging tekeer als een bezetene en ik had hele heftige weeen. Na een uur zou ze terugkomen om nog een keer onderzoek te doen. Dit was niet nodig, want binnen 20 minuten voelde ik het hoofdje al! De verloskundige was net op tijd om me te begeleiden bij het persen. Na 2x persen was ons meisje geboren....in bad!!!! Wat een mooie ervaring was dat!!! Binnen 3 uur bevallen.....Het was heel heftig, maar zo mooi!! Nu zijn we weer lekker thuis en zijn heerlijk aan het genieten.

Ons meisje werd eerder gehaald, omdat ze groot zou zijn. Ze woog bij geboorte (39+1) 3710 gram en is 52 cm. Volgens de kraamzuster ziet ze er wel uit als een baby van 41 weken.

We gaan lekker genieten nu met elkaar

is idd een beste dame, maar ze is gelukkig gezond!!! proficiat met haar!!!!
is heftig he met inleiden, bij mij was het in 2 uur gepiept na het breken van de vliezen breken.
geniet maar fijn met elkaar!!!!
Xxx

Terug
Bovenaan