CB bezoek Joey

Gister bij het CB geweest. Joey is nu 73 cm en weegt 8180 gram. Volgens de verpleegkundige is het een heerlijk mannetje en heel ondernemend. Volgens de richtlijnen licht hij een beetje voor met zijn ontwikkeling omdat hij al probeert te kruipen. Wij zijn super trots op ons mannetje

Tjonge die is al lekker groot! En wat goed dat hij al probeert te kruipen. Fijn dat het zo goed gaat!!!

Ik moet volgende maand met Lisa weer naar het cb omdat het niet lekker loopt met de voeding (flesvoeding gaat prima, en brood vind ze ook wel lekker maar de rest lukt niet zo). Lisa ligt volgens mij achter met die ontwikkelingen. Maar brabbelen doet ze volop, en ze heeft al zoveel klanken. Ze heeft zelfs al een paar keer papa gezegd.

Ja volgens het CB wordt het een lange slanke man :)

Wat vervelend dat het niet loopt met eten, maar Joey eet ook nog niet zo vaak groente hoor en brood gaan we nu pas mee beginnen. Gelukkig zijn het maar richtlijnen en doet elke kind het op zijn eigen manier en als ze al lekker aan het brabbelen is dan komt het vast wel goed en heeft ze het daar gewoon te druk mee :) Succes volgende maand

Hoi hoi fijn dat het zo goed gaat met je zoon,hier met onze meid gaat het ook prima,we hebben pas in juni cb afspraak maar heb haar vorige week wel even gewogen daar ,was er met schoonzus en haar kleintje haha,ze woog toen wel met kleertjes aan hoor 8500.verder vind ze alles lekker om te eten als het maar fijngemalen is,brood wilt nog niet echt lukken,maar alles op zn tijd. Ze is ook druk bezig met optrekken als ze op dr buikje ligt en heb dr bedje nu een standje lager moeten zetten.wat gaat het snel he!we genieten volop allemaal,groetjes

Tien wat lekker dat jullie meid het ook zo goed doet. Joey is de afgelopen dagen erg aan de spuit geweest en wou ook niet echt eten, maar nu gaat het wel weer. Hij heeft vorige week wel voor het eerst een broodje appelstroop gehad. Hij was er meer mee aan het spelen maar heeft het ook wel in zijn mond gestopt. Wij mogen 4 juni weer dan is hij precies 9 maanden. Wij hebben zijn bed en box ook lager gezet wat hij probeerde zich al op te trekken. Genieten doen we zeker

Groetjes

He hoi!

Wat fijn dat Joey het goed doet! En volgens mij is het een behoorlijk bewegelijk ventje! Mijn mannetje gaat ook lekker! we vinden hem vaak zat op zijn buik in zijn bed of al rollend door de kamer ( ook een manier van voortbewegen) ik zou er misselijk van worden. kruipen lijkt me makkelijker, maar okee, het doel wordt bereikt. Brood met appelstroop of smeerkaas vindt hij heerlijk en eet hij nu elke ochtend. Warm eten begint nu ook te komen! met de 6 maanden check was hij 68 cm en ongeveer 7 kilo en echt een smulpaap, als we wat aan t eten zijn kijkt hij het bijna uit de mond. Mijn dochter was met 6 maanden 65 cm en ook bijna 7 kilo. Jullie hebben wel een heel ander schema van t cb. Wij moeten in augustus pas weer. Volgende week met mijn dochter naar cb voor de 3 jaar en 9 maanden check.

Hoi,

Ja hij kan echt niet meer stil zitten/liggen. In bed vinden wij hem vaak op zijn buik of zij. Wij hebben sinds kort een loopstoel voor hem en hij raced de hele kamer door :)
Ja wij gaan elke keer om de 6 weken, ook wel weer leuk omdat je hem vaker kan wegen (thuis klopt het nooit)
Leuk om te horen hoe elk kleintje weer op een andere manier doet. Joey tijgert heerlijk als hij op de grond ligt. Hij heeft gister een pannekoek gegeten en dat was heerlijk, ga vanavond nog een keer groente proberen.

Terug
Bovenaan