cb controle

vanmorgen naar het consultatie bureau geweest..

pff wat lang wachten zeg het liep meer dan een half uur uit niets waard met een kleintje die normaal dan in zijn bedje ligt..
maar goed we hebben het overleeft.

de arts was zeer tevreden over ethan en stond letterlijk met de mond open toen ik vertelde wat ethan allemaal kon.
ethan weegt 9660gram en is 73,8cm en hoofd 45,3
maar 360gram aangekomen maar de arts vond het nog best veel voor een baby die tijgert en stapt en ook nog een week goed ziek was.

kreeg ook nog een compliment over me schema en mag de papfles er gewoon in houden omdat ethan hem echt nodig heeft.

ook hebben we het gehad over het afbouwen van de borstvoeding en de verkleving in me borst ze schrok een beetje er van heb een aantal folders gekregen voor als ik hulp nodig zou hebben(een luisterend oor)

al om al alles top en 22februari moeten we terug komen

Super en heerlijk dat alles zo goed gaat, genieten met zo'n mannetje is dat hé, iedere dag is er wel iets nieuws oooooooooooh wat heerlijk.
Fijn dat jezelf ook even de aandacht kreeg.

GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Dianne

ja is altijd prettig dat ze tevreden zijn..

en ook fijn dat ze het luisterend oor aanbieden had het eerlijk gezegd niet verwacht

volgens mij merkte ze dat er meer achter het afbouwen zat dan gewoon afbouwen want had niet veel gezegd er over alleen dat ik bezig ben met afbouwen..

Terug
Bovenaan