cb danisha

hallo,,,

ff een update van het weekend en vdaag..
van het weekend toch ff naar de spoedpost geweest omdat we niet wisten waarom dani niet wou drinkne(niks gezien;O) kwamen we daar bleek dat ze nu al 3tandjes heeft en de 4de is al op komst,, daar had ze dus last van..
vandaag naar het cb geweest,, ze is nu 4mnd en is 5565gram 59cm,, verder 3de prikjes gehad en een nieuw voedingsschema..
ze mag sóchtends pap dan een fruithapje een fles,, dan diksap met groente en aardappel en dan nog 2 flessen,,
zullen we nu eens kijken hoe het dan gaat;)

veelll liefs,,

heey! leuk joh! al bijna 4 tandjes! haha lijkt me geweldig.. hopen dat ze nu beter eet en drinkt! maar wat is ze er vroeg bij! LEUK!!

succes en ben benieuwd hoe het met het nieuwe voedings schema gaat!

liefs Mandy.

Wat vroeg die tandjes. wel logisch dat je daar niet aan denkt.

Ben heel benieuwd hoe het eten gaat, zal een flinke verandering zijn.

So hee, zij is er vroeg bij met haar tandjes! Ik heb ook wel eens gehoord dat er kindjes geboren worden met tandjes.
En ook vroeg met de vaste voeding. Ik ben nog helemaal niet bezig met vaste voeding, maar Sepp is nog maar 3 maand.

Geniet ervan!

hoihoi,,

ze is een beetje zeurderig en slaapt veel,,, verder geen last van de prikjes,, :D van de tandjes ook niet meer,, ze drinkt weer uit de fles en verder krijgt ze ligapap fruit en groente met aardappels,, heerlijk vind ze dat:D:D

Terug
Bovenaan