CB digital of sensitest geloven?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Iemand hier misschien enige idee.. ik test in de ochtend met CB digital en rond 16:00 met de sensitest sensitieve..</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">De teststreep liep netjes op, vrijdag zeker even donker als de controle streep maar niet zo overduidelijk een knaller als ik bij sommige anderen zie.. echter bleef de CB een leeg rondje geven.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">De teststreep liep weer af dus ik ging er vanuit dan vrijdag mijn positieve test gehad te hebben. Dinsdagochtend niet meer getest, maar toch kon ik het niet laten toen ik uit t werk kwam dus weer met sensitest getest.. wat denk je, teststreep weer zeker zo donker als de controle en misschien zelfs iets donkerder (wel net zo donker als die van vrijdag). Een paar uur later de CB gedaan, en daar zag ik voor het eerst de smiley verschijnen. Zou dinsdag dan echt tellen als mijn positieve ovulatietest dag? Zelfs als de sensitest van dinsdag voor mijn gevoel net zo donker is als die van vrijdag?</p>
 
Een lh piek is niet hetzelfde als een eisprong. Soms springt je eitje niet en maakt je lichaam een tweede lh piek aan om je eitje te laten springen. Het kan zijn dat de sensitest gevoeliger is dan de CB en daarom eerder ook al een streepje liet zien. Ik zou dus van dinsdag uitgaan. 
Bijkomend voordeel: dan kom je ook minder snel in de verleiding om te vroeg te testen ;) 
Succes 
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben inderdaad wel onregelmatig ongesteld, laatste cyclussen waren 29-42-37-31-30-33-28. Van de andere symptomen die jij noemt geen last. Ook al een jaar gestopt met de pil dus ontpillen lijkt me niet meer aan de orde. De smiley was op dag 24 dus dan zou ik weer uitgaan van een cyclus tussen de 35/40 dagen. Vanaf dag 10 gestart met ovulatietesten en de andere dagen waren de testen wel duidelijk negatief (amper een 2e lijn te zien en dit met de extra gevoelige testen van sensitest)..
Van die ovulatietesten wordt je ook niet altijd wat wijzer haha
 
 
Hoi hoi
Ik heb zelf niet echt ervaring met ovulatie testen dus heb helaas geen antwoord op je vraag,
Zelf is dit de eerste cyclus dat ik gestart ben met ovulatie testen ben vandaag begonnen op dag 14 met testen had een duidelijke streep maar lichter dan de controle streep misschien zou jij me kunnen vertellen hoelang ik nu het beste kan doortesten?
Groetjes raya
 
Hoi allemaal,
Hier een zelfde verhaal (ongeveer) 
Sensitest : https://www.mupload.nl/img/ho8uxfktt2eoj.jpeg
Ovulatie dus 6 febr? 
Terwijl mijn CB (roze) digitaal, alleen de ochtend en de avond van 6 febr een smiley gaf. Dag ervoor twee keer getest CB en dag erna, en beide dagen niks. Terwijl mijn Sensitest netjes op en afloopt. Overigens hebben we het de 6e en de 7e ‘gezellig gemaakt’ dus dan zitten we wel goed toch?
Ben overigens ronde 4. NOD verwacht ik 20-21-22 febr. Cyclussen 30-30-27 dagen. 
 
 
Terug
Bovenaan