<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Iemand hier misschien enige idee.. ik test in de ochtend met CB digital en rond 16:00 met de sensitest sensitieve..</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">De teststreep liep netjes op, vrijdag zeker even donker als de controle streep maar niet zo overduidelijk een knaller als ik bij sommige anderen zie.. echter bleef de CB een leeg rondje geven.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">De teststreep liep weer af dus ik ging er vanuit dan vrijdag mijn positieve test gehad te hebben. Dinsdagochtend niet meer getest, maar toch kon ik het niet laten toen ik uit t werk kwam dus weer met sensitest getest.. wat denk je, teststreep weer zeker zo donker als de controle en misschien zelfs iets donkerder (wel net zo donker als die van vrijdag). Een paar uur later de CB gedaan, en daar zag ik voor het eerst de smiley verschijnen. Zou dinsdag dan echt tellen als mijn positieve ovulatietest dag? Zelfs als de sensitest van dinsdag voor mijn gevoel net zo donker is als die van vrijdag?</p>