Cb digital zegt zwanger andere test geen streep

Help, dit heb ik nog nooit gehad.
Ik heb Vandaag mijn Nod. Ik heb vrijdag 24-7 een test gedaan van clear blue die gaf aan zwanger. Gisterochtend een normale test gedaan van de action deze was ook al licht positief, maar vanochtend deed ik een test van de kruidvat van 2 voor €5 en deze was negatief.

Niemand kan mij garanties geven dat snap ik, maar met de afgelopen miskraam maak ik me nu toch een beetje zorgen. Herkent iemand dit, hoe liep het af en iemand tips met wat ze nu zouden doen?
 
Hey! Bedoel je vrijdag 22-7 of zondag 24-7?
Zelf vind ik de clearblue het meest betrouwbaar, maar als dat al 4 dagen geleden was en daarna is alles negatief dan vind ik het lastig
 
Zojuist nog een test gedaan van de action deze is weer positief, al had ik gehoopt vandaag echt een knaltest te hebben en dat is niet het geval. Alle testen zijn positief behalve dus die van vanochtend. Ga vandaag nog maar even een cb halen met tijdsindiciatie en dan stop ik met testen. Wordt er zo onzeker van 
 
Heel gek inderdaad, zelf heb ik alleen ervaring met clearblue en action en ben daar altijd tevreden mee geweest. Waarom die van kruidvat dan negatief is geen idee, wellicht omdat de rest een early is en ik weet niet of die van kruidvat pas reageert op een hoger HCG gehalte?
 
Dat is juist het vreemde, alleen die van cb was een early en de rest juist niet. Het waren verder allemaal normale testen die dus gisteren voor mijn nod al positief is en vandaag ook weer, behalve dus die van de kruidvat.
 
 
Je bent gewoon zwanger meid. Gefeliciteerd 
Bij mij sloeg kruidvat en action ook pas HEEL laat aan. En cb bijv. Al wel heel snel. Ben nu 26 weken zwanger.
 
 
 
Bedankt voor de felicitaties en jullie reacties! Ben blij maar ook een beetje bang door het verleden, maar we hebben een gezond mannetje rondlopen dus ik weet dat m'n lichaam het kan. 
Heb de testen toch even in huis gehaald en dan doe ik die morgenochtend maar even. Geen menstruatie dus vertrouw er maar op dat het deze ronde gewoon goed gaat. 
 
Terug
Bovenaan