cb en bezoek huisarts

gisteren naar cb geweest, viel erg tegen heb een uur moeten wachten voordat we aan de beurt waren en we hebben uiteindelijk niets kunnen bespreken omdat iknog maar 10 min had om de andere kids op te halen wel luisterde de arts even naar antonio en ze zei dat ik ...naar de huisarts moest.

hij is nu 74,5 cm en weegt 8455.

ben uiteindelijk naar ha geweest en daar bleek uit onderzoek dat hij bronchitus heeft, naar huis gestuurd met antibiotica kuur en een pufje. en moet as donderdag weer terug komen, zo zielig. voelde me echt schuldig omdat ik niet eerder naar de ha ben geweest.

Tjee meid wat balen allemaal en onvoorstelbaar dat ze een uur!!! uitliepen tjonge zeg.
Goed dat je doorgestuurd bent naar de ha......en ooh Bronchitis dat is heel vervelend zeg.
Hopelijk slaat de ab-kuur snel aan.
Voel je niet schuldig want weetje de meeste verkoudheden zijn onschuldig en kunnen idd wel hevig klinken. Maar vaak net op het moment dat je denkt ik ga naar de ha is het minder of over dus tja....
Wrs had je van de week toch naar de ha gegaan als het niet over/minder was geweest!
Beterschap met je mannetje.....
Zijn prikken heeft tie denk ik nu niet gehad.
Hij is mooi gegroeid hoor een lekker licht gewichtje in vergelijking met mijn beertje hihi!

Beterschap met je ukje! wat zielig!
Hij groeit wel goed gelukkig!
wel een klein mannetje hoor!! dan heb ik echt een reus! moet maandag weer heen dus we zllen zien. volgends mij heeft hij echt een groeispurt gemaakt!
vorige keer was ie 75 cm. dat was met 9 maand. dus je ukje is nog kleiner dan jorn met 9 maand was... hihihii

Hopelijk slaat de kuur snel aan! en knapt je mannetje gauw op!

Terug
Bovenaan