cb en prikjes

Eva is weer door haar apk keuring gekomen hihi ze is nu 9 weken en 4810 gr en 56 cm alleen nu wel heel zielig van haar prikjes :-( koorts en huilen ze heb haar al 4 uur in de draagdoek hopelijk morgen wat beter

Ook ik ben met Robin naar het cb geweest voor haar vaccinaties. Gelukkig heeft ze er geen last van, zo lijkt het. De cb-dames waren met zijn tweeen, dus ze heeft er twee tegelijkertijd gekregen. Was ze er sneller vanaf. Tuurlijk moest ze even huilen en ook bij mij schoten de tranen in mijn ogen.

Ook deze dame was flink gegroeid! Fijn! :eek:)

Vandaag ook geweest en ook met onze Lucas gaat het super! Hij was 55,5 cm en (schrik niet) 5525 gram!!! Bij de geboorte was hij dan ook al 3975.... Tja, en deze mama schijnt toch echt slagroom te geven, haha!
Het gaat allemaal heel snel met hem. Hij ligt in de box al echt geluidjes te maken en zijn handjes te ontdekken en heel veel lachen! Het is echt genieten!

ook ik ben gister weer bi het cb geweest.
connor is ook weer door de keuring hahah
hij is nu ruim 7 wk en 4560 en 59cm. lang en slank dus. terwijl zijn zus altijd een klein dikkertje was. maar ja dat kan natuurlijk nog allemaal veranderen
bij het krijgen van de prikjes is hij even heel boos geweest, maar hij was meer verdrietig omdat hij dorst had. (ze liepen uit dus zat net tegen zijn tijd aan). na afloop daar maar even eten gegeven en toen is hij is de wagen in slaap gevallen. helaas was hij wel een beetje uit zijn doen en wou de rest van de ochtend en het grootste deel van de middag alleen maar bij mama hangen. savonds ging het wel weer en hij heeft redelijk geslapen vanacht. we zullen zien wat hij vandaag doet.

Wat een lichtgewichtjes allemaal!;-) Mijn kleine man woog met 8 weken al 6020 gram en 60,7 centimeter lang. Hij gaat ook in een stijle lijn de curve door en dan geven we hem zelfs minder voeding dan zou mogen. Mijn man kreeg een paar dagen later last van zijn prikjes. Ben benieuwd hoe de volgende rond over twee weken gaat.

Terug
Bovenaan