CB geweest, 1e prikjes gehad!

Hey meiden,

Ben met Jason naar het CB geweest. Hij is vandaag precies 10 weken, en heeft zijn 1e prikjes gehad. Hij zette het op een krijsen, en was daarna heel zielig , iedere keer dat hij mij zag maakte hij een pruillipje en begon weer met huilen. Nu slaapt hij gelukkig, ik laat m maar even doen!
Hij is goed gegroeid! Weegt nu op de kop af 6000 gr. en is op e kop af 60 cm. Gewoon al 12 cm gegroeid in die 10 weken wow!!
Verder was het heel gezellig....NOT!! Ik kreeg veel commentaar, en ben er weer door van slag! Ik ga naar fysio met Jason voor zijn voorkeurshouding. Dat gaat al een stuk beter gelukkig, er zit echt vooruitgang in, maar ze vind zijn hoofdje wel erg scheef! Oke... maar we zijn er al mee bezig! GRRR Zijn billen zijn rood, let je daar wel goed op.... nou nee ik doe er geen zalf op en laat t lekker zo doen... kom op zeg! De potten sudocreme zijn niet aan te slepen! Ze gaf me wederom het gevoel dat k t weer niet goed deed, en dat is erg jammer, ik kan me voorstellen als het je eerste kindje is en je bent van jezelf erg onzeker dat je het je verschrikkelijk aantrekt, en trouwens niet alleen bij de 1e! Zo heb mijn hart weer even gelucht! Thanks!!

Liefs

Van de week ook bij cb geweest voor de eerste prikken.
Echt heel zielig! Ze begon te krijsen joh!
Had mijn moeder als versterking meegenomen.
Hielp lekker, zaten we met ons drieeen te huilen.
Had me nog zo voorgenomen niet te gaan huilen.

Ze heeft er best wel wat last van gehad. s'avonds weer krijsen en de dag erna ook. heb haar paracetamol zetpil gegeven en dat hielp gelukkig wel!

gr.Diane

Hoi,
Tymo heeft ook gister zijn eerste prikjes gehad. Heeft de hele dag en nacht geslapen. Hij had ook koorst, dus dat was wel rot voor hem. Vandaag nog maar een klein beetje verhoging en kan hij weer lekker lachen, dus het valt allemaal gelukkig wel mee.
Snow, waar heb jij paracetamol gevonden die je al mag gebruiken bij minder dan 3 maanden? Ik kon het namelijk niet bij de drogisterijen vinden hier.
Liefs,
Mar

Hoi,
Tymo heeft ook gister zijn eerste prikjes gehad. Heeft de hele dag en nacht geslapen. Hij had ook koorst, dus dat was wel rot voor hem. Vandaag nog maar een klein beetje verhoging en kan hij weer lekker lachen, dus het valt allemaal gelukkig wel mee.
Snow, waar heb jij paracetamol gevonden die je al mag gebruiken bij minder dan 3 maanden? Ik kon het namelijk niet bij de drogisterijen vinden hier.
Liefs,
Mar

die is er ook niet maar als je kindje boven de 5 kg zit mag je m geven zei de wijkverpleegkundige.
Je kan ook en halve geven. Ik heb de zetpillen van kruidvat 120 mg vanaf 3 maanden.

Liefs

die is er ook niet maar als je kindje boven de 5 kg zit mag je m geven zei de wijkverpleegkundige.
Je kan ook en halve geven. Ik heb de zetpillen van kruidvat 120 mg vanaf 3 maanden.

Liefs

er zijn wel zetpillen te koop van 60mg. Devin had een klein beetje verhoging toen hij zijn prikjes had gehad, maar mij werd geadviseerd om geen paracetamol te geven. Wat de reden was weet ik eigenlijk niet meer.
Wat mij wel opvalt met een kleine is dat je zoveel verschillende verhalen hoort. Hebben jullie dit ook?

groetjes Sabrina

Terug
Bovenaan