CB geweest voor rug controle!

A

Anoniem

Guest
Vandaag op het CB geweest voor controle van Feline haar rug. Helemaal goed, ze zit fier rechtop en verder kan ze al geven en nemen doen. Dus mevrouw was erg tevreden over de ontwikkeling.

groetjes Maris

ps wennen op nieuwe kdv ging goed, alleen had ik haar speen vergeten mee te geven. gelukkig hadden ze een reserve

Hoi Mariska,

Fijn dat nu alles goed is met haar rug, nu kunnen jullie lekker gaan fietsen. Het cb heeft vorige week gekeken naar hoe Marissa zit en dat was zo goed dat ze nu al mee mag op de fiets. Maar die moet ik eerst nog kopen

liefs Linda

Hoi Linda,

Super dat je ook kan gaan fietsen! Maar heb je geen fiets of geen zitje, ik begrijp het niet helemaal haha

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Een heel verhaal. Ik heb nog geen fiets want ik had een beachcruiser maar daar kon Marissa niet veilig op. Die heb ik dus verkocht en nu moeten we een moederfiets gaan kopen, maar die heb ik dus nog niet. Ik heb een bobike zitje gekregen van mijn zus. Het oude zitje van mijn neefjes, maar die ziet er nog erg netjes uit en is met windscherm en alles. In principe had ik die dus ware het niet dat de bekleding spijkerstof is. Maar op de site kwam ik een roze zitje tegen en omdat Marissa alles roze heeft wilde ik ook het roze zitje. Nu moet ik dus het zitje met de spijkerstof gaan verkopen en dan de roze gaan kopen. En tot die tijd wordt hier dus niet gefietst.

liefs

Linda

Hoi Linda,

Heel verhaal inderdaad haha. Vind je spijkerstof niet mooi? Ik heb ook veel in roze, terwijl ik van te voren zei: nooit alles roze en geen rokjes en jurkjes allemaal haha
Ik heb een bobike met zwarte bekleding met poppetjes, kan het ook als we ooit nog een zoontje zouden krijgen.
Er was trouwens laatst een moederfiets bij Hema in de aanbieding, misschien nu nog wel. Of heb je er al een op het oog?

groetjes Maris

Terug
Bovenaan