CB geweest

Vanmiddag maar weer eens het CB vereerd met een bezoekje. Hoogste tijd alweer, bij 4,5 mnd. De derde serie prikken zit erin, dus hij kan straks beschermd naar het kdv in september. Bjarne (van 23-2) weegt nu 7200 gram en is 66 cm lang. Wel grappig, zijn broer woog dat nog niet eens met 7 maanden en was toen ook nog niet zo lang.... Maar hij zat netjes op het gemiddelde begreep ik. Prima toch?

Ik voed nog niets bij, wil ik ook nog niet, maar ik was wel benieuwd naar de adviezen die de wvpk zou geven. Het verschilt per persoon en al helemaal per CB als ik dat hier altijd zo lees. Hij mocht nog wel meer drinken (hij krijgt nu 1x 180 ml + 6 schepjes en 3x 210 ml  + 7 schepjes). Hij heeft er volgens mij genoeg aan, dus ik houd het nog wel even zo. Bijvoeding adviseren ze pas vanaf 6 mnd, wat je eerder doet moet meer proeven en wennen aan smaakjes  zijn dan echt voeden (als je snapt wat ik bedoel). Wel grappig, mijn eigen ideëen komen dit keer overeen met het advies (is ook wel eens anders!)

Hoe groot zijn de andere februarikindjes eigenlijk?

Groetjes Dionne

Hoi Dionne,
wij moeten donderdag weer naar het cb voor de derde serie prikjes. Ben benieuwd hoe groot en zwaar ons meissie dan is. Ik voed ook nog niks bij, geef alleen bv. Wij gaan dit ook pas met 6 maanden doen. Tijmen kreeg al fruit bij 4 maanden maar Floor heeft behoorlijk last van eczeem, daarom dus nu nog niks erbij.
Ons cb adviseert dit trouwens ook. Ik heb verder ook nooit vragen bij het cb, ik puzzel het zelf wel uit of maak gebruik van dit forum, haha!
groetjes van Ruth

hoi hoi
onze dochter is nu 5 maand en ben 4juni voor de laatste x bij het cb geweest,
toen woog ze 5960 gr en lengte is 61.7.
moet er nu weer 13 augustus heen,dus ben heel benieuwd hoe het nu is.
ik zie dat ze zowiezo gegroeid is en aan gekomen.
oja rianka is van 8 februari 2007.
ze krijgt 4 flessen per dag,waarvan 1 180cc met 6 schepjes en
de andere 3 flessen 210cc met 7 schepjes.
en dan na de fles van 11uur,zo tegen12uur haar fruit
en dan na  de fles van 15uur,rond 16.30 een paar lepeltjes groente
dus ben benieuwd hoe of wat ze zeggen bij het cb dan.

groetjes renate en knuffel van rianka

Toen Christian 18 weken was zijn wij geweest: 7200 gram en 67 cm. Ook een flinke jongen dus. Hij krijgt nu al langere tijd 5 x 180 cc+ 6 schepjes. Verder niets. Misschien dat ik over een paar weken eens ga proberen om pap met lepeltje te geven, om hem te laten wennen.

Groetjes, Karin
Mama van Christian (20 weken)

ik ben ook vandaag geweest hij is nu een half jaar en 68 cm en 7900 gr
en hij zit op het gemidelden
maar ik vind ze daar echt niet aardig of vrienderlijk
ze zij zelfs jij bend niet veel afgevalen na je bevaling he  
ik stond echt met me mond open naja
gr stef

Marieke is van 19 feburari...20 weken dus heb ik net even nageteld. Ze was twee weken geleden (met 4 maanden)  66 cm en 6800 gram. Erg lang, ze zit helemaal bovenin de curve met haar lengte. Ze krijgt alleen KV (4 keer 235 ml, wat niet altijd op gaat), met bijvoeding beginnen we pas na 6 maanden i.v.m. grote kans op allergieën. Ze krijgt nu dan ook Hypoallergene melk.

groetjes,
Sabine

hallo dionne

mijn zoon stef nu ook 4 half maand oud is vandaag naar cb geweest en hij woog 7945 gram en was 70 cm groot.
dus mooie flinke kerel hihi, alles was weer goed ook heeft stef nu z'n 3e prikjes gehad en hij was flinke vent bijna niet gehuild

groetjes Chantal mv stef 27 02 2007

Terug
Bovenaan