CB geweest

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ben net weer bij het CB geweest en Finn was niet goed gegroeid. Hij is nu 7 maanden en weegt 7065 gram.
Ik moet hem dus meer te eten geven, maar als hij dat niet hoeft??
Heb nu net een boterham geprobeerd (halve) in een beetje melk gedoopt en dat heeft hij wel op. Alleen hij kauwt nog niet echt dus hij moet dan kokhalzen, maar dat   gaat vanzelf wel beter.
En de potjes s avonds moeten helemaal op. Ik deed altijd een halve, want een hele krijgt hij niet op.
En s ochtends beginnen met pap (bambix) in een bord (lekker handig als je gaat werken) en dan s avonds geen nutrix meer. Maar ik denk dat dat ten koste gaat van mijn nachtrust...
Ook was ze meer een voorstander van water, diksap mocht niet.
En hij moest uit een tuitbeker gaan drinken, geen antilekbeker.

GRRRR
Voor de rest nog iets?
Doe ik iets WEL goed?

Zo, dit lucht op....!!

Laat lekker kletsen joh en doe gewoon wat je zelf wil!
Ik snap niet dat die cb dit allemaal opdragen, bij mij zeggen ze nooit iets over het eten.
Ze vragen of ik advies nodig heb en als ik dan nee zeg, is het prima.
Zijn gewicht lijkt me trouwens prima hoor.
En als hij water niet lust, lekker dixap geven.
Pap geef ik lekker nog in de laatste fles, ik ga ook echt niet zitten modderen met een lepel   's morgens. De oudste heb ik een fles gegeven, totdat ze zelf haar boterham kon eten in de morgen.
En zo'n tuitbeker is leuk, maar een antilek is veel makkelijker, dus lekker doen. Je kan wel oefenen met een tuitbeker.
Blijf bij je eigen gevoel!
Sil

Hoi,

Heeeeel eerlijk??? weet je wat ik van het cb vind??? Dikke lul,3 bier!!
pfff het ene oor in het andere oor uit laten gaan hoor!! Hier  "Vinden" ze het ook niet goed zoals ik het doe... mijn reactie is; alles wat je "vind" moet je bij de politie brengen.

Je doet het goed hoor!!! en hun weten echt niet waar ze over l*llen, jij hebt je kind 24/7 en kent het beste. En zolang je uk tevreden is, is 't toch prima????

Ik ga echt een vereniging oprichten.....
Groetjes Debby mv B'Elanna

Wat zitten ze toch te zeuren bij het CB. Niet naar luisteren hoor!
Gewoon doen wat bij jou en Finn past. Dus lde bambix lekker in de fles en ook gewoon diksap geven. Waar bemoeien die lui zich mee.
En je kan het eten er niet inproppen want het moet toch ook leuk blijven lijkt mij.

Heel veel sterkte toegewenst!

Ha Mirjam,

Onze dochter is eind deze week ook 7 maanden  en eet ook niet meer dan half 6 maanden potje leeg. Meer wil ze niet. Nou, dat is dan klaar. Als ik zelf genoeg heb, moeten ze me ook niet proberen nog meer naar binnen te duwen.
Anderhalve week geleden was ze op het cb 6655 kg, dus nog minder dan Finn. En bij mij waren ze tevreden.
Als je kind tevreden is, is het toch goed?

Wilmi

Jammer dat ze bij jou op het CB zo moeilijk doen. Om heel eerlijk te zijn heb ik tot nu toe goede ervaringen met het CB hier. Ons laatste bezoek vroeg ze wel hoe het met het eten ging, maar ze ging er niet verder op in (het gaat ook goed), pap mocht ik gewoon uit een fles blijven geven. Verder keek ze vooral naar Isis, haar reactie, haar bewegingen, ik vond dat ze goed observeerde. Isis oogt ook kerngezond!
Vertrouw op je moeder instinct en kijk wat jouw mannetje aan kan. Ieder mensje vaart zijn eigen koers!

x Esther

Thanks!
Dit had ik even nodig.
Heb het er nog met mijn moeder en collega's over gehad en die vonden het ook allemaal onzin.
Maar ik voelde me gisteren gewoon erg onzeker toen ik wegging daarzo.
Maar goed, dat is nu weer weg

Finn vond trouwens gisteren zijn boterham met smeerkaas en yoghurt erg lekker!!

hallo,
Dani woog bij zn geboorte 3350 gram en woog binnen 1 maand woog dani 4695 gram
Ze vonden hem te zwaar!!!
JA ze kunnen van mij de boom in! nu vinden ze hem in een keer pefect! Ik moet 30juli naar de cb want 3 aug is mijn ventje alweer 8maanden!
Ben benieuwd wat ze te zeiken hebben.. Hij is nu 24 mei woog m'n manneke 8045 gram dus ben zeeeeeer benieuwd..!
maar ik luister helemaal niet naar hun.. JA EN AMEN!
ene oor in... zodra je daar naar buiten loopt andere oor weer uit!

Zo... m'n verhaaltje ook weer kwijt..
Kga nu maar is mn boef pakken en lekker vertroetelen!
xxxx manuela

p.s www.djukkiej.beebiesite.nl is dani's site.. misschienleuk om te komen kijken en berichtje achter te laten:) altijd leuk voor later

Terug
Bovenaan