CB geweest

Ik ben vorige week weer naar het cb geweest met mijn zoon.
Hij woog nu 10, 21 kg en is 76,3 cm lang. Hij volgde altijd de onderste lijn, en komt daar nu los van richting de normaal lijn. Had ik al wel verwacht, het is ook een lekker vreetzakje ;)...
Verder waren ze ook erg tevreden. De arts vond dat hij goed liep... Alleen wilde hij niet echt mee werken met de onderzoekjes... haha hij heeft een eigen willetje... en maar knipogen en lieve gezichtjes trekken naar de arts die probeerde toch voor elkaar te krijgen wat ze moetst doen...

Met de prikjes gaf hij geen kik. Was ik wel blij om want als hij boos wordt kan hij echt gaan schoppen en slaan, was bang dat hij dat daar zou gaan doen, maar hij vond het helemaal prima!

Kortom was weer allemaal goed. Zijn jullie ook bij CB geweest? hoe groot zijn jullie kindjes?

Ik ben vorige week nog ff geweest gewoon om te meten en wegen. Quinn woog toen 10,8 kilo en was 78,5 cm. Hij begon tegen de bovenste lijn, is toen helemaal naar de onderste lijn gezakt en zit nu bij het gemiddelde. Hoe oud is jouw zoontje nu omdat hij ook prikjes kreeg? Waren dit de 14 maanden prikken? Ik moet 2 augustus weer voor zn prikken en controle. Dus ben benieuwd...

Hoi,

Lizzy is nu 14 maanden en krijgt in september haar 14 maanden prikjes i.v.m de vakantie periode ofzo dan kunnen de 14 maanden prikjes wel 2 maanden later zeiden dat zal dan wel.
Met 11,5 maand woog ze bij de laatste keer wegen 9,4 kilo en 74 cm.
Van de week met haar samen op de weegschaal gaan staan ze weegt nu 9,9 kilo.

Liefs

lanney is nu ook 14 maanden en hij krijgt 7 augustus zijn 14 maanden prikjes ben benieuwd hoe dat gaat, want dat zijn de eerste prikjes die ze dan in de armpjes krijgen.

Terug
Bovenaan