cb geweest

Vandaag met mijn kereltjes naar het cb geweest. Tjerk moest even mee omdat hij scheel gaat kijken als hij moe wordt. (familiekwaaltje hahah) Voor de zekerheid wat testjes gedaan, maar hij heeft geen lui oogje. Ze schrok wel van zijn schedeltje. Maar daar moet ik volgende week toch al voor naar de kinderarts. Ze adviseerde me wel om door te gaan naar Rotterdam. Hmm dacht eigenlijk wel dat het meeviel, maar zullen het volgende week wel horen.
Koen was nu 65 cm en 7120 gram. Dus 1 cm en 250 gram in de week. dat deed Tjerk ook. Hoofdje was wel precies gemiddeld. Hij had eigenlijk zijn prikken (tegenwoordig krijgen ze ook nog een extra inenting voor hepatites) moeten hebben, maar omdat we midden in de provocatietest zitten worden die uitgesteld tot 7 september. Dat wordt een druk weekje. 3 september Tjerk naar de ka, 5 september zelf controle, 6 september Koen naar de ka en 7 september weer naar het cb. Dus 3 keer op en neer naar het ziekenhuis en natuurlijk kon dat weer niet gecombineerd worden.

Moeten jullie trouwens met de 18 maanden wel of niet naar het CB? Hier is die controle vervallen.

wij hebben wel een 18 maanden controle.
ik heb er zelf ook om gevraagd om die wat eerder dan gepland (19 sept) te doen. moeten 4 september op andere lokatie omdat daar wel plek was.
maar alicia loopt op de binnenkant van haar voetjes, haar teentjes gaan krom (familieding) en nog iets maar kom er ff niet op

oh dat is niet zo slim van mij. zij heeft een email adres van mij overgenomen. en we gebruiken hetzelfde ww altijd haha en nu log ik met dat email adres in. zal gauw even op me eigen gaan

Hihi ik zat ook al te denken: hier klopt iets niet ;)

Ik ben met Evy wel met 18 mnd gegaan, niet omdat het moet maar omdat ik het zelf fijn vond, vooral omdat zij onze eerste is.
Evy zit nu op de middenlijn. Weegt nu 10 kilo en is 83 cm. Voor de rest doet ze het goed vonden ze op het cb. Altijd wel fijn zo een extra controle. Voor mij ook een goed teken: dat wij het namelijk dan ook goed met Evy doen ;)

Ben benieuwd met onze nieuwe spruit. Die zit nu onder de onderste groeilijn, dus dat wordt een ukkie :)

fijn dat het oke was, hopelijk valt het allemaal mee met zn hoofdje en tjee wat een druk schema heb je zeg met al die ziekenhuiscontroles je kunt je bed er zowat neerzetten ;-))

oh ja hier geen 18 mnd controle ze komen als het geod is bij mij thuis omdat antonio tweetallig wordt opgevoed dan krijg je extra uitleg ofzoiets bij andere kids ook gehad

Hier ook geen 18mnd controle pas weer als ie 2 jaar is....
De arts was zo tevreden over Jochem dat ze zei dat hij pas weer hoefde met zijn 2 jaar.
Ik vind het wel prima haha

Terug
Bovenaan