cb geweest

Vorige week met Myrthe bij het cb geweest

Geboorte gewicht; 3320gram, nu 4512gram erg aangekomen dus hihi

Geboorte Lengte; 51cm, nu 56cm

Ze krijgt nu voeding voor hongerige baby's omdat ze 7flessen van 140cc opdronk en nog niet tevreden was. Nu is ze echt een stuk relaxter en ik ook ;-)

Verder geen op of aanmerkingen, super trots op ons 2de meisje!
 
Wat doet ze het goed...

Ik geef ook voeding voor hongerige baby's helaas heeft Logan daar ook niet genoeg aan. Zit nog op 7 flessen van 150 dus mag er af en toe rijstebloem bij in doen. Doe ik meestal alleen s'avonds is wel een dikmakertje voor die kleintjes. En maar 1 theelepel.
 
Ach zodra ze meer gaan bewegen komt dat ook wel weer goed ;-) liever een tevreden kindje dan gedoe!
Myrthe heeft toevallig gisteren 6 flessen gehad en kom daar waarschijnlijk vandaag weer aan, maar dan moet ze ook blijven doorslapen anders zit ik ook zo weer op 7 flessen.
 
Ze krijgt om de 3 uur een fles, soms kan ik het rekken naar drie en half uur. En nee, hier blijft alles in zitten ;-) heel af en toe als ik haar meteen na de fles weg leg.
 
Hier ook iedere 3 uur ongeveer. Soms twee en half en ook weleens 4 uur...
Ook niet spugen laat wel af en toe tijdens het drinken wat uit zijn mond lopen maar is niet veel.
Vandaag gaan we voor 6 flessen.
Hij heeft van 10 tot 15:45 uur geslapen dus hebben er 1 overgeslagen
 
Wow dat je hem overdag zo lang laat slapen!
Ik maak de kleine wakker overdag en laat haar 's nachts liggen zodat er een dag en nacht ritme in komt.

En @ hmimes, volgens mij kan je een kindje niet verplichten langer te slapen, dat doen ze alleen als ze tevreden zijn. Dus rust, regelmaat, goede voeding en vooral een goede gezondheid.
 
Terug
Bovenaan