vanmiddag naar het cb geweest. ze is nu ongeveer 6,5 maand en weegt 7.350 gram en is 65 cm. niet meer te dik, maar nog wel lekker op gewicht ! ik zei dat ze nog niet op haar buik draaide maar dat was nog geen probleem. het is gewoon een heerlijk rustig, lief en braaf kind ! ze slaapt nog steeds tot half 9/half 10 van 20.00 uur savonds... onze oudste is aan het wennen op school, die mag na de vakantie naar school, dus kan ik hem mooi nog ff wegbrengen en dan haar uit bed halen. hopelijk blijft ze voorlopig nog zo lang slapen!
ze is helaas weer benauwd en aan het piepen dus ben weer gaan puffen vandaag. zielig, want ze heeft dan echt weinig energie! wil veel slapen en het eten/drinken kost veel te veel energie! ze zit dan snel te mopperen en dat doet ze normaal nooit ! hopelijk is het snel weer over!
ik moet nu pas in oktober terug naar het cb. dan is ze 10,5 maand. volgens mij zijn ze aan het bezuinigen ! vind het wel prima hoor!
ze is helaas weer benauwd en aan het piepen dus ben weer gaan puffen vandaag. zielig, want ze heeft dan echt weinig energie! wil veel slapen en het eten/drinken kost veel te veel energie! ze zit dan snel te mopperen en dat doet ze normaal nooit ! hopelijk is het snel weer over!
ik moet nu pas in oktober terug naar het cb. dan is ze 10,5 maand. volgens mij zijn ze aan het bezuinigen ! vind het wel prima hoor!