cb geweest

vanmiddag naar het cb geweest. ze is nu ongeveer 6,5 maand en weegt 7.350 gram en is 65 cm. niet meer te dik, maar nog wel lekker op gewicht :p! ik zei dat ze nog niet op haar buik draaide maar dat was nog geen probleem. het is gewoon een heerlijk rustig, lief en braaf kind :)! ze slaapt nog steeds tot half 9/half 10 van 20.00 uur savonds... onze oudste is aan het wennen op school, die mag na de vakantie naar school, dus kan ik hem mooi nog ff wegbrengen en dan haar uit bed halen. hopelijk blijft ze voorlopig nog zo lang slapen!

ze is helaas weer benauwd en aan het piepen dus ben weer gaan puffen vandaag. zielig, want ze heeft dan echt weinig energie! wil veel slapen en het eten/drinken kost veel te veel energie! ze zit dan snel te mopperen en dat doet ze normaal nooit :(! hopelijk is het snel weer over!

ik moet nu pas in oktober terug naar het cb. dan is ze 10,5 maand. volgens mij zijn ze aan het bezuinigen :)! vind het wel prima hoor!
 
Hee meid,

Wat zalig dat het zo lekker gaat met je meisje zeg!! Was ze dan iets te zwaar? Ach, dat is toch allemaal relatief bij die kleintjes? Fijn dat het zo goed gaat. Lekker hoor, dat ze zo goed slaapt, hopelijk houd ze dat idd nog een tijdje vol.

Wat sneu dat ze zo benauwd is, gatsie.....zo zielig. Hoop ook dat ze gauw weer beter is.p

Volgens mij is met 10,5/11 maanden wel normaal, dn zijn de volgende prikken ook weer. :-(

Liefs
 
Fijn dat het zo goed gaat! En fijn dat ze zo rustig is.....Stijn is op zich ook wel rustig, maar af en toe kan hij er wat van! En die slaaptijden ken ik zo ook niet...wat lekker zeg! Stijn moet nu sinds een maand iedere dag mee naar school als ik de oudste weg breng. Eerst kon ik hem dan alweer in bed leggen, maar nu niet meer dus. Het is inderdaad lekker als ze dan nog slaapt!
In oktober pas weer terug? Ik ben met 6,5 maand geweest en begin juli heb ik weer een afspraak, dan is hij 8 maanden. En dan denk ik weer met de 11 maanden voor de inentingen....
 
in het boekje staat er tussendoor idd nog een afspraak, en bij de oudste 2 moest ik toen ook gewoon, maar nu doen ze dat denk ik niet. als er iets is of als ik twijfel of ze wel groeit mag ik altijd bellen of komen wegen. verschilt misschien per cb of gemeente ofzo?! de huisbezoeken bij 1,5 jaar zijn er hier ook af sinds februari, dus ze zijn echt wel aan het bezuinigen hier!

@karlijnk: heb je een auto om je kids naar school te brengen? of is het goed te doen met de kinderwagen? mijn man heeft de auto altijd mee, en met de kinderwagen ben ik denk ik al snel een 10 minuten/kwartier aan het lopen, dus voor tussen de middag is dat niks straks. maar dan kan ze vast al wel mee op de fiets.
 
We moeten sinds we verhuisd zijn wel met de auto, we wonen nu te ver van school. Toen we nog dichterbij school woonden gingen we te voet met de kinderwagen idd. Alleen tussen de middag met de auto, anders was het te kort. Nu blijft de oudste ieder dag over want anders is het echt te kort. Dan kunnen we alleen naar huis rijden om vlug te eten en dan moeten we al weer terug. Nu ze overblijft heeft ze ook nog tijd over om daar te spelen. En heel belangrijk...ze vindt het leuk!
 
Wij moeten ook pas naar het cb als j'velino 11 maanden is :) dan krijgt hij ook zijn prikje..
Slaat het bij haar ook gelijk op haar longen ?
J'velino heeft daar ook last van als hij verkouden is moeten we gelijk begin met puffen want je hoort hem gelijk zagen.
Hij vind alleen zijn pufje niks haha loopt te gillen in zijn toeter.
 
Tess heeft int ziekenhuis gelegen met RSvirus. heeft J'velino dat ook gehad? ben vanmorgen met haar naar de dr geweest. vanmorgen deed ze zo raar, schrok me naar! ze zat alleen maar te piepen en rare geluiden te maken. had vanmorgen al 39.3! na een zetpil zakte de koorts gelukkig. heb een kuur gehad nu. dus hopelijk is ze er snel weer bovenop! ze zijn zo zielig als ze zo ziek zijn!
 
Terug
Bovenaan