Cb geweest

TWD

New member
Vanmorgen weer naar het cb geweest
Logan is nu 8960 gram & 72 cm

Had de vorige keer een ontwikkelingsformulier meegekregen die moest ik vandaag inleveren.
Logan doet het super. Loopt qua ontwikkeling voor.
Hij loopt rustig langs een tafel of bank zo leuk om te zien. Vanmiddag ging hij bij de kachel staan wn. Hield zich met 1 handje vast, hij had er zo'n lol bij echt fantastisch.
Hij doet het echt super ben ontzettend trots op em
 
Wow. Super dat het goed gaat.

Hier ook een snelle jelle. Hij is nu 8 maanden, maar begon met 6,5 maanden al goed te kruipen, staan rondjes om meubels en in box lopen. Nu zit hij ook zelf en springt zelfs in de box. Ik denk dat hij over 2 maandjes echt los gaat lopen.

Gewicht en lengte... dan horen we de 25ste wel. Dan mogen we weer naar de CB. Met de tandjes zitten we nog steeds op 2... en een 3e die heel lang erover doet om uit te komen haha.
 
O wat gaan jullie kindjes snel! Xilyano kan op zn rug en buik draaien maar hij is een beetje lui en doet het echt maar wanneer het hem een keer uitkomt. Hij doet ook nog geen poging om te kruipen. Hij kan wel redelijk goed zitten. Staan vind hij ook leuk maar ik moet hem wel vasthouden. Soms staat hij aan de tafel maar dan vind ik het eng dat als hij valt dus dan blijf ik er wel dicht bij.
Hij is 7 maanden en hij weegt nu 9110 maar ik moet pas met 10 maanden weer naar het cb. Jullie mogen een x extra, ik vind dat er bij ons best lang tussen zit. Sinds zondag is het puntje van zijn eerste tandje door, hij heeft er gelukkig helemaal geen last van.
 
wow wat gaat hij snel! en Loekie, die van jou ook!! Tess rolt sinds vandaag op haar buik haha! ze is echt lui! heeft ook nog geen tanden! ben ik niet gewend. mn jongens waren sneller! maar goed, ik was apetrots vanmiddag!! en nog wel op de verjaardag van mn oudste zoon! makkelijk te onthouden!!

fijn dat het zo goed gaat bij jullie!! geniet er van!
 
Daan doet het ook super, rolt van rug naar buik zit goed.
Staat met een beetje ondersteuning van papa en mama...
 
Terug
Bovenaan