cb geweest

Hee lieve meiden,

Gisteren weer naar het cb geweest. Ze zijn weer helemaal goedgekeurd en hebben weer (gemene en stomme) prikken gehad. Helaas worden onze boys altijd ziek maar (gelukkig) wisten we dus vooraf wat de dag zou gaan brengen. De koorts is helaas nog niet gezakt en we hebben een rommelige nacht gehad maar ja....hoort erbij.

Dean: 10735 gram en 78cm
Jack: 10520 gram en 78cm

We mogen ook de flesvoeding gaan afbouwen zodat we met hun eerste verjaardag ongeveer (over 3 weken) geen flessen meer hebben. We gaan eerst het kleine flesje van tussendemiddag (bij de boterham) vervangen door 100ml halfvolle melk. Daarna de ochtendfles eraf en gaan ontbijten met brood en ook 100ml halfvolle melk en daarna de avondfles er pas af. Ik vind dat zelf nog zo'n lekker knuffelmoment. ;-)

Ze doen het dus heel goed en groeien keurig langs hun lijntje. Wij zijn weer trots en we kregen zelf als ouders een compliment van het cb. Altijd leuk om te horen dat je het goed doet als ouders en dat je kindjes vrolijk en lief zijn.

Fijne dag meiden. Liefs Lynn.

Bravo nogmaals ! Beterschap voor ze heb je ze nog iets geven tegen de koorts ?

Jeetje wat snel al de flessen stop pfff .

Wat fijn dat ze zo goed groeien.
Ik denk dat ik ook ga beginnen om de middag fles te vervangen door een halvolle melk.
Maar ochtend ontbijten met een boterham vergt veelste veel tijd als hij naar de opvang moet. Dan zou ik hem 6:00 moeten wakker maken. hij gaat vier dagen
hij drinkt nu lekker pap.

Wat gaan ze mooi gelijk op met lengte en gewicht! Of is dat altijd zo bij tweelingen....?
Bij mij hebben ze bij het CB niets gezegd van de flesvoedingen afbouwen. 's morgens krijgt hij hier voorlopig nog pap. De fles na de boterham en 's avonds lijkt hij zelf aan het afbouwen te zijn.....hij drinkt er steeds minder van. Daarom blijf ik voorlopig die pap 's morgens ook nog geven, dan heeft hij in ieder geval die melk al binnen...

Ziana, Dean en Jack zijn altijd tussen 05:00/06:00 uur wakker dus voor ons geen probleem, ook al moeten wij op kdv ook vroeg de deur uit.

Karlijn, dat weet ik niet maar die 200gram zat er bij de geboorte al tussen en is tot op heden zo geweest. Grappig hè? Pap uit een bordje willen de boys niet maar we gaan rustig aan afbouwen hoor. Niets overhaast en het is zeker geen moeten.

hmimes, bij 1 jaar is geloof ik redelijk normaal.

Terug
Bovenaan