CB incl prikjes

A

Anoniem

Guest
Woensdag zijn we weer bij CB geweest.
Meisjes doen het uitstekend. Ze groeien nu nog steeds zo'n 200 gram per week en groeien ongeveer 1 cm per week. En ze was weer heel aardig. Ik mag ze in principe net zoveel melk aanbieden als ze willen. mmm dat was bij thoon echt wel anders. Als ze nu aangeven honger te hebben, plop, een fles!
Ze zitten nu niet meer ver onder de lijnen, maar zitten nu bijna in het groen gearceerde stuk. Dus.....gaat heeel goed (wist ik wel, ahum)
Prikjes gingen iets minder. 1e dag ziekjes, tweede dag nog rommelig drinken. Hoop dat dat vandaag beter gaat.
1e zetpil hebben ze ieder geval gehad. Daar doe ik ben hun echt niet moeilijk over. En als iemand daar anders over denkt....die mag de volgende keer de dag overnemen!!! Stereo gekrijs de hele dag is slopend. Ook voor Thoon.

Maar goed, alles gaat volgen plan (zelfs beter)
Groetjes Bertine

Hey!!

Wat fijn dat alles goed gaat met je meiden!!

Wij zijn vandaag naar het CB geweest en idd ook hier de eerste prikjes!
Moest wel even een traantje weg pinken hoor :p

Shenaya groeit ook goed!!!
Ze vonden allees dat ze te veel melk kreeg! Dus toch proberen haar vaker in bedje te leggen!
Ze weegt nu 4170 Gram en is 53,5 Cm!
Alleen het afgeplatte hoofdje zijn ze niet zo blij mee (wij ook niet!) Dus we hebben een door verwijzing naar de Fysio gekregen voor haar!

Ben heel benieuwd hoe ze reageert op de inenting.. Ze was al niet helemaal in orde dus hopelijk word het niet te erg..

Nou ja, ze gaat zometeen naar de ene opa en oma en morgen naar de andere :D

Xx Annelies

Terug
Bovenaan