Hey Mariska,
Ik weet preices hoe je je voelt.. de eerste maanden van Birgit gingen ook zo.. alleen maar huilen, krampen etcetc. Ik had geen slaap meer en mijn vent was op uitzending.
Ik hoop dat het CB je wat tips kan geven, misschien dat ze video opnamen kunnen maken, dat was bij mij ook een optie. Dan kijken ze hoe je (overdag) alles met je kind doet..
Uiteindelijk sliep Birgit toen ze 2 was pas door na bezoekjes aan de pedagoog.
In die 2 jaar heb ik alles geprobeerd... ik werd er zo moedeloos van, maar dat heftige huilen heeft ze echt alleen in het begin gedaan, en later bleek ze dus EN koemelkallergie te hebben (en andere allergien, getest via een homeopaat: evt nog een optie?) EN een nieuwetijdskindje te zijn die te veel wilde en haar indrukken niet kon verwerken...
We hebben haar met 3 maanden zelf in het ziekenhuis laten opnemen om haar te onderzoeken, ze dachten reflux, en daar heeft ze ook medicijnen voor gehad, maar de test was negatief en ik weet zeker dat dat niet zo was. Die medicijnen hielpen ook tegen krampen dus idd t hielp een beetje.. Naarmate ze ouder werd ging het huilen over en gingen de krampen ook weg.
Sorry alles komt weer boven en schrijf t zo allemaal op.
Ik wil je alleen maar zeggen dat ik respect voor je heb en weet hoe je je veolt. Geloof me, als t over gaat op een dag voel je je een super mama omdat je dit doorstaan hebt, ik weet van mezelf dat andere het misschien niet zo lang hadden volgehouden!
Als je nog tips wil als het CB er niet uitkomt heb ik nog een adresje wat je zou kunnen proberen in Lelystad ( je kan altijd eerst eens bellen met je verhaal). Maar ik wil je niets aansmeren, ik hoop dat ze nuttige tips hebben!
Sterkte en weet dat het niet aan jou ligt hoor!!!
Evelien