<p><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">Hi dames, Deze maande de roze CB ovulatie testen gebruikt. </span></p><p><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">Heb in de avond getest omdat ik het smorgens vaak in m'n routine vergeet. Elke avond rond de zelfde tijd ook. Gister voor de</span><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;"> 3 avond op rij een smiley op de CB ovulatie test.<br />Dus zijn alweer een aantal avonden op rij goed ons best aan het doen maar maakt me toch onzeker dat ik nu al 3x een smiley heb gehad... heb hier voor al vader de roze gebruikt en eigenlijk altijd maar 1 of 2 dagen een smiley. De paarse heb ik ook een maandje geprobeerd maar werd dan weer onzeker van het wachten tot hij 'vast' werd ipv knipper. En nu dacht ik, ik neem de roze dan is het duidelijk en is het alsnog 3 dagen op rij haha... </span></p><p>Heb overigens ook maar een nieuw setje teste besteld zodat ik nog even verder kan testen tot de smiley verdwijnt. </p><p>Naja ik heb het even van me afgeschreven maar ben ook wel benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben?</p><p> </p><p>Liefs van mij</p>