Cb ovulatie test eerder positief dan de Action. Iemand ervaring?

A

Anoniem

Guest
<p style="text-align: left;">Hallo allemaal. Voor de tweede maand gebruik ik ovulatie testen. Dit keer ook Action erbij omdat ik hem zo duur vind. Nu heb ik alleen dinsdag avond een smiley gekregen.(in de ochtend met testen nog niet) met de Action was die om 12 uur even donker als de gestagere dus vandaar dat ik in de avond nog een clean blue deed. Nu vandaag, 2 dagen later. Test ik met de Action nog knaller dan twee dagen geleden. Zou mijn eisprong dan toch nog komen? Heb alleen de avond van de smiley sex gehad met mijn vriend. Door werk/vergaderingen komt het er nu even niet meer van. Mensen wie hier ook ervaring mee hebben gehad?</p>

Heb je ook nog eens getest met de CB test? Het zou kunnen dat je een langere piek hebt, of dat de testen eigenlijk iets te gevoelig voor je zijn en dus te vroeg positief aangeven. In dat geval zou ik uitgaan van de duidelijkste test als 'positief'. Er bestaat een enorme variatie tussen de hoeveelheden LH die vrouwen standaard aanmaken, en ook nog eens tussen de hoeveelheid extra die ze rond hun piek aanmaken. Ik zou eens doortesten tot je piek echt voorbij is, om te kijken of je wel het juiste moment als LH piek neemt. ;) Langere pieken komen gewoon voor, tot 5 dagen is normaal, al komt 1-2 dagen verreweg het vaakst voor.

[quote quote=10458897]Heb je ook nog eens getest met de CB test? Het zou kunnen dat je een langere piek hebt, of dat de testen eigenlijk iets te gevoelig voor je zijn en dus te vroeg positief aangeven. In dat geval zou ik uitgaan van de duidelijkste test als ‘positief’. Er bestaat een enorme variatie tussen de hoeveelheden LH die vrouwen standaard aanmaken, en ook nog eens tussen de hoeveelheid extra die ze rond hun piek aanmaken. Ik zou eens doortesten tot je piek echt voorbij is, om te kijken of je wel het juiste moment als LH piek neemt. ? Langere pieken komen gewoon voor, tot 5 dagen is normaal, al komt 1-2 dagen verreweg het vaakst voor.[/quote]
Bedankt voor je bericht. Ik ga morgen nog een keer testen 

Terug
Bovenaan