cb ovulatie test roze

<p>Hallo lieve dames,</p><p> </p><p>misschien kunnen jullie mij helpen?</p><p>via de iPhone app gezondheid houd ik mijn cyclus bij. 2021 zag er zo uit; </p><p>28,29,30,29,35,29,29,29,28,34,35,38 </p><p> </p><p>laatste 3 maanden ineens 34,35 en vorige maand 38 dagen… </p><p>vandaag zit ik op dag 12 van de nieuwe cyclus. <br />getest met CB digitaal (roze) en kreeg een rondje.</p><p>2 jaar geleden een BBZ gehad waar door ik nu nog maar aan 1 kant een eileider heb. <br />onlangs een echo gehad in het ziekenhuis en er waren nog wel eitjes te zien aan beide kanten. </p><p>Het is nog een verrassing hoe lang deze cyclus gaat duren maar de laatste maanden was deze dus vrij hoog moet ik er nu van uit gaan dat ik weer een lange cyclus heb?</p><p>of kan ik het gemiddelde nemen wat mijn gezondheids app aangeeft namelijk gemiddeld 29 dagen? Dan zou ik vandaag kunnen beginnen met de ovulatie testen. <br /><br /></p><p>als ik uit zou gaan van weer een lange cyclus 34/35 dagen kan ik pas over 5/6 dagen beginnen met testen?</p>
 
Ik had ook een langere cyclus => 35.36.37 dagen en de laatste keer had ik op dag 14 een smiley (en ben toen zwanger geraakt). Ik zou er dus niet zomaar van uitgaan. Het lichaam trekt haar eigen plan en het is zonde als je een ovulatie mist..
 
Terug
Bovenaan