CB ovulatie test

<p>Hoi allemaal</p><p>Ik heb normaliter een cyclus van 29/30 dagen. Deze is na mijn zwangerschap van de eerste langer geworden? Ik voel mijn ovulatie altijd. Maar wat ik precies voel weet ik niet. Is het de rijping of de sprong? Ik denk de rijping. Dit betekend dat ik rond dag 15 positief test. Vorige cyclus dag 16 en 17 ook (smiddags niet meer) </p><p>Maaaar nu vandaag dag 10! Leek ik ook wat te voelen wat ik herken als mijn ovulatie.. en ja hoor positief.. ik denk dat ik toch nog maar even door test? Het kan natuurlijk zijn dat mijn cyclus nu korter is? </p>

Dat is wel vroeg inderdaad, voor jou cyclusduur. Misschien voor de zekerheid een zwangerschapstest? Ovulatietesten vallen soms ook positief uit als je zwanger bent.. zou het wel kunnen verklaren. Of inderdaad doortesten, als hij lichter wordt was het inderdaad wel je ovulatie.

Dankje voor je reactie. Ja ik raak er wel verward door! Heb idd vanochtend zwangerschap test gedaan deze was negatief. Ik ga inderdaad deze week door met ovulatie testen. Zie al gebeuren dat hij de hele week een smiley geeft tot en met dag 17 haha.. 

hoihoi!

ik kijk even mee met deze toppic! mijn vriend en ik zijn deze ronde ook begonnen met ovluatie testen. Ik heb een cyclus van 26 dgn. dag 9 ( zondag ) begonnen met testen. zowel zondag als gister nagatief resulaat. verwacht vandaag of morgen dat het smileytje naar voren komt. Spannend! had je al eerder ovulatietesten gebruikt? wat is jou ervaring er mee? 

Hoi ja ik weet het niet... Heb nu 3 smileys in 1 periode. Dus als ik bij smiley.1 gestopt was met testen dan had ik denk ik.te vroeg gedacht dat het al "genoeg" was voor deze ronde. Mijn ovulatie test was dit keer ook ruim 5 dagen eerder positief dan normaal...dus voor de zekerheid gebruik ik de overige uit het doosje over een paar dagen nog een x. Waarop ik eigenlijk mijn ovulatie verwachtte

Terug
Bovenaan