Cb ovulatietest

<p>hi dames, </p><p>even een vraag mbt de ovulatietest van cb. Mijn spiraaltje is er afgelopen dinsdag uitgegaan. 6 dagen daarvoor was dag 1 van mijn cyclus. Daarom ben ik gister (op dag 9 van mijn cyclus) begonnen met de cb ovulatietest. De paarse die 4 of meer vruchtbare dagen zou aangeven. </p><p>Gisteren had ik een leeg rondje. Die had ik vandaag ook nog verwacht maar er kwam een knipperende smiley. De hoge vruchtbaarheid dus. Op dag 10?! Is dat niet een beetje vroeg? Stel je voor dat ik morgen ook nog knipperend heb en en dan vast, dan zou ik mijn ovulatie op dag 12 hebben. Reken ik nu ergens verkeerd? Is dit inderdaad heel vroeg? </p><p>Sowieso komt hij nog niet goed uit Haha. Ik verlies sinds het spiraaltje is geweest behoorlijk wat bruin gedoe. Seks zit er nog niet echt in, nu. </p>
 
Je ovulatie kan rond dag 12-14 komen. Zo'n 14 dagen later krijg je dan je menstruatie. Het lijkt idd snel , maar het kan dus zeker wel kloppen. Volgende maand gewoon weer gebruik maken van de testen en dan ervoor gaan zou ik zeggen.  
 
Haha er gebruik van maken lukt dus niet echt. Het bruine gedoe heeft inmiddels plaats gemaakt voor rood bloed. Bizar dus eigenlijk. En mijn ovulatie en een soort onttrekkingsbloeding. 
Geen idee meer hoe ik mijn cyclus nu moet regelen. Zou ik dan over twee weken weer een normale menstruatie hebben en vanaf nu over een maand dus weer mijn ovulatie? Of zal er twee weken na deze onttrekkingsbloeding ook weer een eitje klaar zijn waardoor ik over twee weken weer een ovulatie heb? Dat lijkt me stug, maar ik nu dus geen idee meer. 
Mij hoop ergens nog dat deze onttrekkingsbloeding kort duurt en we gewoon de komende dagen er nog gebruik van kunnen maken, maar ik ben er bang voor. 
 
Terug
Bovenaan