CB + prikjes!

Zooo vandaag de grote enge dag van de prikjes en even positief nieuws naast al het gezeur van mijn gezondheid :)

De kleine uk komt gewoon gemiddeld 320!!! gram per week aan op mijn borstvoeding... Bij 4 weken woog ze 3830 gram en nu 5260 gram... Ze is een lekkere bolle baby :)

Jasmijn deed het super met de prikjes, schrok van de eerst prik, en huilde een klein beetje bij de 2e prik maar de pink van papa + haar handjes om mijn vinger waren genoeg afleiding :) en ze viel daarna gelijk in slaap...

Benieuwd hoe het jullie vergaat met het 8 weken bezoekje!

Hoi! Gisteren de 8 weken controle gehad. Hij was 5400 gram en 58 cm. Hij zit iets boven het gemiddelde. Hij vond de prikjes niet zo leuk maar heeft er verder gelukkig geen last van gehad. Ben wel heel de middag en avond steeds gaan kijken bij hem (als hij lag te slapen). Was er niet helemaal gerust op. Maar gelukkig hebben we het weer gehad.

Groetjes!!

Anouk heeft de prikjes donderdag gehad toen ze precies 8 weken oud was. Ze vond het niet leuk!!! Ze begon 2 sec na de eerste prik goed te brullen, maar na prik nr 2 werd het krijsen! En hoe! Zo zielig!!!
Ze is nu al 52cm, 7cm meer dan bij de geboorte. E weegt nu 3545gram, das 565gram meer dan bij de geboorte. Erg weinig bijgekomen op 8 weken tijd maar ze heeft een moeilijke start gehad. Veel misselijk door de antibiotica.

Zo, ik moet er weer vandoor. Ze ligt goed te huilen hier in mijn armen. ijd voor een flesje!!!

Terug
Bovenaan