cb resultaten, en hoe staat het bij jullie

A

Anoniem

Guest

EYEY

ik ben net met sem naar het cb geweest.
alles is helemaal goed, hij ziet er goed uit en zijn gewicht is gemiddeld en zijn lengte iets er boven.
54 cm 4395 gram. en zijn hoofdomtrek 37 cm.

hij drinkt elke 3 uur (ook s'nachts)  130 ml voeding voor hongerige baby's en  is nu 3 weken oud.

en jullie.

xxx martine en sem

hoi,

zo ook al zo'n flinke jongen is Sem!

Zeiden ze tegen jou iets over je voeding? tegen mij zeiden ze dat ze het niet zo goed vinden om zulke jonge babys op hongerige voeding te hebben, het effect is minder ofsoiets.. maar ik blijf er gewoon op hoor, doe nu alleen 2 scheppen normaal erbij omdat Ryan heel moeilijk poept.

Ik ben gister op het cb geweest

ryan is 1800 gram aangekomen in 5 weken, weegt nu 5835 gram en 4 cm gegroeit(nu 58 cm)

hoofdomtrek is 39.6

verder zeiden ze dat ik naar 6 voedingen op een dag moet dus om de 4 uur maar geven. behalve als ie zn fles niet leegdrinkt dan mag ie wat eerder als de 4 uur.

Liefs Pascale

mmm ik heb een kleintje zo vergeleken bij jullie mannetjes. ik heb net de weegschaal weggebracht, ze weegt 3120 gram en is overmorgen 3 weken. ik ga ook maar eens naar het inloopspreekuur. want onze eerste afspraak staat pas de 21ste.

Hier gaat ook alles goed!

Shenaya is nu 5,5 week oud en woog vorige week 3420 Gram en is 50 CM lang.

Ze drinkt flessen van 135 ML elke 4 a5 uur, ze heeft voeding tegen krampjes en moeilijke ontlasting en dat werkt heel goed bij d'r!

hoi hoi

ook ik ben vandaag naar het cb geweest

feline woog 3360 bij de geboorte en 50 cm
nu weegd ze 3470   en is 52,8 cm
ze is nu 1 week en 5 dagen oud

feline zit nog niet in een eetritme als ze wakker wordt krijgt ze flesje van 90 cc en dat krijgt ze al moeilijk op soms is het 4 uur en soms is het 5 uurtjes   dat ze komt
maar op 24 uur tijd zit ze toch op 430 ml

dus hier gaat alles goed

groetjes soraya

Terug
Bovenaan