CB test

Ik heb net een CB test gedaan en ik had een horizontale dikke streep en een iniminie bijna niet te zien. Alleen als je heel goed keek zag je een licht blauw heel dun verticale streep. Ben ik nu zwanger of is deze bij deze test altijd een klein verticaal klein blauw dun streepje te zien? Wie heeft ervaring met deze test?

Groetjes NONA

Hoi, bij mij was het streepje ook heel dun, maar was toch echt zwanger. Toch heb ik het voor de zekerheid nog een keer getest, maar dan met een ander merk. Als je dan weer een positieve uitslag hebt, ook al is het een heel dun streepje, ben je echt hartstikke zwanger. Maar in het begin maak je nog niet meteen zoveel hCG-hormoon aan en dat is juist het hormoon dat het extra streepje of plusje laat zien. Succes!

Om gek van te worden hè? Mijn eerste test (Etos) op dag 2 was negatief. De tweede (Clear Blue) op dag 5 was heel vaag. De derde (Clear Blue) op dag 8 was weer vaag. Ik werd daar superonzeker van. Uiteindelijk was de laatste test (maar eens predictor geprobeerd) erg duidelijk positief. Sterkte!

Terug
Bovenaan