CB test

Hoi Meiden!

Vandaag is mijn NOD, en heb vanochtend een clear blue test gedaan. De digitale. Deze gaf een min aan, maar toen ik het teststaafje eruit haalde stond daar een vette streep en een licht streepje. Heeft iemand van jullie dit ook gehad, en zou het bijvoorbeeld kunnen dat ik over een paar dagen positief test? Ik heb hier toch een heeeel klein beetje hoop door gekregen, ik wil het ook zooooo graag, net als de meeste van jullie waarschijnlijk.
Ik hoop echt dat iemand me iets wijzer kan maken.
Groetjes Marieke

Lieve marieke,

Vorige cyclus had ik ook een Digitale CB test gedaan. En ik moet je helaas vertellen dat ik dat ook had toen ik het staafje eruit haalde. Helaas bleek ik niet zwanger te zijn. Dus ik ben bang dat ik je op dat gebied moet teleurstellen. Maar geef de moed niet op want er is nog kans op een zwangerschap zolang je niet ongi bent. Het beste is om over 48uur nog eens een test te doen want per 48uur verdubbeld het HCG hormoon in je urine.

Succes liefs bibi

Ontzettend bedankt voor je snelle antwoord Bibi!!
Ik wist het ook eigenlijk wel, maar wou zo graag iets anders horen. Als ik niet ongi wordt probeer ik in het weekend nog een keer te testen.
Liefs Marieke

Terug
Bovenaan