CB Test

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu al een paar dagen over tijd...terwijl ik altijd een regelmatige cyclus heb.Dus ik dacht ik ben vast zwanger!!! Op de tweede nod had ik een predictor test gedaan.... tot mijn grote teleurstelling las ik af dat ik niet zwanger ben.
Nu lees ik da sommige van jullie het over CB test hebben, maar heb geen flauw idee wat dat is. Is deze ook verkrijgbaar bij een drogist? Ik hoor het graag! Doeg!

Hoi Melanie,

Een CB test is gewoon de clear blue test die je gewoon overal kan verkrijgen. Je hebt tegenwoordig ook een digitale clear blue test. Net wat jij fijn vind. Maar die zijn echt betrouwbaar. Soms heb je te weinig hcg hormonen gemaakt in je urine en kan de test negatief uitkomen. Dus als ik jouw was zou ik nog even een paar dagen wachten met testen anders blijf je aan de gang met die testen. Je bent gelijk failiet. Iniedergeval succes verder en hopen op een positieve test deze keer.

Groetjes Selma

Ookal staat erop de test dat het tijdstip van de dag niet uitmaakt, doe hem toch maar met je eerste ochtend urine dan zitten er de meeste hormonen in!! Bij mij was de eerste smorgens positief en de tweede later dus, negatief.. Dus het scheelt echt..

Terug
Bovenaan