Hallo allemaal!
Vanmorgen ben ik met Joran naar het CB geweest. Hij was weer flink gegroeid, is nu bijna 8 kg! verder is hij 67 cm lang. Dat gaat allemaal goed dus!
Nu had ik het met de arts over de voeding, tsjonge wat mag hij al veel! Alleen ben ik nu aan het nadenken, hoe zal zijn schema eruit gaan zien?
Ik mag namelijk de fles van 15.00 vervangen voor water/thee oid en een tussendoortje (liga of soepstengel). Wat geven jullie te drinken tussendoor? En geven jullie dat dan uit een fles of uit een tuit of gewone beker? Als je thee geeft welke thee is dan geschikt? (en welk merk)? Joran mag ook een broodkorst, om op te sabbelen. En als dit goed gaat mag ik zelfs langzaamaan met een boterham beginnen, 'smorgens en 'smiddags! Verder mag joran na het avondeten al een bakje volle yoghurt.
PFFFF EN NU???
Zijn hele schema zal dus veranderen.
Het schema ziet er nu zo uit:
7:00 fles 6schepjes friso extra
10:30 fruit ongeveer 150 gram
11:00 fles 6schepjes friso extra
15:00 fles 6schepjes friso extra
18:00 warm eten: groente+aardappel hapje 150 gram
19:00 laatste fles 6schepjes friso extra
Wat vinden jullie van deze aanpassing?
12:30 broodkorst
15:00 fles 6schepjes friso extra (soepstengel+thee) (eerst half melk half thee, melk afbouwen)
18:00 warm eten: groente+aardappel hapje 150 gram (bakje volle yoghurt)
En dan tussendoor ook nog slapen... Ik zie het nog niet helemaal zitten hoor!
TIPS????
Susan
Vanmorgen ben ik met Joran naar het CB geweest. Hij was weer flink gegroeid, is nu bijna 8 kg! verder is hij 67 cm lang. Dat gaat allemaal goed dus!
Nu had ik het met de arts over de voeding, tsjonge wat mag hij al veel! Alleen ben ik nu aan het nadenken, hoe zal zijn schema eruit gaan zien?
Ik mag namelijk de fles van 15.00 vervangen voor water/thee oid en een tussendoortje (liga of soepstengel). Wat geven jullie te drinken tussendoor? En geven jullie dat dan uit een fles of uit een tuit of gewone beker? Als je thee geeft welke thee is dan geschikt? (en welk merk)? Joran mag ook een broodkorst, om op te sabbelen. En als dit goed gaat mag ik zelfs langzaamaan met een boterham beginnen, 'smorgens en 'smiddags! Verder mag joran na het avondeten al een bakje volle yoghurt.
PFFFF EN NU???
Zijn hele schema zal dus veranderen.
Het schema ziet er nu zo uit:
15:00 fles 6schepjes friso extra
18:00 warm eten: groente+aardappel hapje 150 gram
Wat vinden jullie van deze aanpassing?
12:30 broodkorst
15:00 fles 6schepjes friso extra (soepstengel+thee) (eerst half melk half thee, melk afbouwen)
18:00 warm eten: groente+aardappel hapje 150 gram (bakje volle yoghurt)
En dan tussendoor ook nog slapen... Ik zie het nog niet helemaal zitten hoor!
TIPS????
Susan