cb was helemaal goed.

Jasmine was goed gegroeid, zowel lengte als gewicht. Ze is nu 67,5 cm en weegt 7415 gram. Hoofdomtrek 43 cm. Alles was verder prima, kreeg zelfs complimenten.

Gaf haar alleen nog steeds 5 flessen en halve fruithap en hele groentehap (4 maanden) Maar ik moest meer fruit gaan geven, 's middags een boterham en 's avonds een grote prak. Verder terug naar 3 flessen met opvolgmelk en 's morgens en 's avonds moet er een beetje pap bij. 's morgen mag ook een bordje dikke pap eventueel. En tussendoor dus het fruit en/of een koekje. Jasmine pakt het goed op, alleen vindt ze stukjes nog niks, dus de boterham is nog een klein probleem. Ze krijgt nu haar laatste fles om 20.00 uur en dan slaapt ze door tot 7 uur.

xxx daniëlle

Goed zo! Lekker van genieten.

Quintus wil ook nog niks met stukjes. Hij pakt brood wel aan en vindt het ook lekker smaken, maar zodra het achter in zijn mond komt, gaat ie kokhalzen en soms zelfs spugen. Komt vanzelf wel goed. 2 weken geleden wilde ie helemaal niks eten en nu gaan de gladde papjes er goed in.

Een halve boterham in zo'n klein buikie :)

Leuk he om ze het eten zo te zien ontdekken? Ik heb Quintus vanmiddag voor het eerst een liga gegeven. Eerst heeft ie hem van alle kanten goed bekeken. Daarna heeeeeeeel voorzichtig een paar keer in zijn mondje en nog eens goed kijken... Na een kwartier zat ie helemaal onder de liga en was er nog maar de helft van over. Die heeft ie toen maar aan de hond gegeven hahaha.

hahaha! lachen he....Liam heeft nu 2x een broodkorstje gehad! 1e x wist hij echt niet wat hij ermee moest en de 2e x (vanavond) heeft hij er heerlijk op gesabbeld! Ook heeft hij al een lange vinger bij oma gehad, haha! Die wist hij wél te vinden hoor!! Ben zelf niet zo'n fan om nu al met suikerdingetjes te beginnen, maar ja, oma's he?!

Mooie cijfertjes heeft Jamine hoor! Hoe oud is ze nu?? Krijgt ze dan straks papfles-fruit-boterham-tussendoortje-groenten met fles-papfles?

Vanaf hoe oud is dat ongeveer? En hoeveel brood moet je dan geven? En valt er door het brood gewoon 1 fles weg?? Zo wat een vragen he? Haha! Liam is nu een half jaar en hij moet er dus ook een keer aan, maar geen idee wanneer en hoe en wat, vandaar al mijn vragen!

Geniet ervan dat je meisje het zo goed doet!
Mag ik ook vragen hoe het nu met jou gaat? Ben je er rustiger onder nu je de ha hebt gebeld? En ben je er al geweest?
Zo nu stop ik met vragen, haha!

Liefs Kim en Liam (6 maand :eek: )

Terug
Bovenaan