CB

Hoi allemaal,

Ik vraag me af of er mensen zijn die ervaring hebben met CB. Ik heb gisteren een test gedaan en ik zie een + maar niet duidelijk. Soms lijkt het alsof dat plusje er zowieso staat als je 'm op een bepaalde manier in het licht bekijkt. Heeft iemand wel eens een CB test gedaan en dat het een + leek maar uiteindelijk niets was?

Groetjes Danielle

Klinkt griezelig...Men zegt hier wel s een + is een +, ik zou als ik jou was een ander merk test halen en weer testen, dan heb je tenminste zekerheid! Mocht je zwanger zijn dan Van Harte hoor!!!

He spannend hoor!
Inderdaad beetje zelfde schuitje. Volgens mij is er een website van clearbleu kijk daar eens op volgens mij maakt het niet uit dat het vaag is. Anders zou ik voor de zekerheid nog een keer doen. Heel veel succes en ik hoor het wel.
Gr. Biate

Danielle,
Heel bekend verhaal over CB. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook de "gewone" CB-test gebruikt. Ook bij mij kwam er toen een vaag kruis, als je deze tegen het licht hield. Twee weken later was dat een vet kruis, voor de zekerheid had ik nog een keer de test gedaan. Ik heb toch het idee dat je zwanger bent.

Voor de zekerheid kan je ook de digitale test doen of die van een ander merk. Hoe dan ook, ik denk dat Van Harte Gefeliciteerd wel op z'n plaats is.
Groetjes,
Mel

Terug
Bovenaan