cb

Mirthe is dinsdag naar cb geweest voor haar 7 en 3/4 maands controle. Ze is nu 73,5cm en weegt 10800gram (valt weer mee op onze weegschaal was ze een halve kg zwaarder)
Verder `mag ze nu smorgens ook brood omdat ze geen pap lust.

Hier nog zo'n anti-pap kindje! Vind ze helemaal niks, op geen enkele vorm/manier/smaak/wel met toneelstukje/niet met toneelstukje.... ze moet het gewoonweg niet. Maar ik ben nu sinds kort met een boterhammetje begonnen en dat vind ze erg lekker (gewoon met boter, want smeerworst/kaas kwam er met dezelfde gang weer uit, vond ze ook niks) en savonds krijgt ze nutrilon goede nacht (kant en klare nutrilon opvolgmelk met extra fijne granen en dat vind ze ook echt heel lekker. Dus ze komt wel aan de benodigde granen gelukkig!

Ja ze eet smiddags ook al brood bijna een hele bruine boterham met korst. Smorgens kwam ze al bij mij bietsen om een hapje....ze kreeg alleen bv als ontbijt. Maar nu mag ze dus ook brood. Ik heb dus een paar keer pap gemaakt van afgekolfde melk maar dan houd ze der kaken stijf op elkaar of doet prrrrrrrrrrrrrrrrrrt.

ook vrij zwaar dus Mexx is al 76 cm lang echt niet normaal en ze weegt hou je vast 11560 gr. en ze is pas 8 maanden en een week.
Maar ja dat grote heeft ze niet van mij maar dat zware wel hahahahahahaa.

groetjes wen

Terug
Bovenaan