Na alle verhalen waarin veel over het CB wordt gesproken: Hoe ervaren jullie het daar? Hier is het erg wisselend. Het hangt er van af welke arts/verpleegkundige je hebt. Ik heb de meest onzinnige en soms zelfs foutieve adviezen gekregen die je maar kunt bedenken. Soms zit er iemand die idd gewoon goed naar je kindje kijkt en ook daadwerkelijk geinteresseerd is, maar soms heb je ook het gevoel van: waarom ben ik hier? Het meeste gaat bij mij het ene oor in en het andere zo weer uit. Ik ga voor de inentingen en het meten en wegen. En ik heb geleerd vooral geen vragen te stellen, daar krijg je vreemde antwoorden op. Zo zou mijn oudste wel leren staan als ik hem tegen mijn handen zou laten trappelen. En zijn waterbreuk en navelbreuk zouden wel vanzelf overgaan (ook al was hij inmiddels 2 jaar) : NOT!!! En een kleurenblindheidstest wilden ze nog niet bij hem doen, dat zou hij nog niet kunnen (met 3 jaar en negen maanden, nou, via internet had ik het geprobeerd, ging prima: knetterkleurenblind). De verpleegkundige heeft me wel goed op weg gezet met de koemelkallergie van de middelste, dat was erg positief.
Mijn oom zei altijd: consternatie bureau, dat vind ik persoonlijk nog altijd een goeie!
groetjes,
Sabine
Mijn oom zei altijd: consternatie bureau, dat vind ik persoonlijk nog altijd een goeie!
groetjes,
Sabine