CB

A

Anoniem

Guest
Vandaag weer bij het cb geweest, Eva is nu 6865 gram en is 63 cm lang. Flinke meid dus, gaat haar moeder achter aan ( ik ben 1.90m).
Alles was verder goed met haar. Even aan de arts gevraagd of ik al zou mogen beginnen met rijstebloem in haar laatste fles te doen, de laatste paar nachten is ze wat onrustig in de vroege ochtend, dat was geen probleem, dus vanaf vandaag rijstebloem in haar laatste fles.
Haar ontwikkeling gaat verder helemaal goed, het is een heerlijke gezonde vrolijke baby, hollands welvaren zeg maar, dus bolle toet en heerlijke spekbeentjes.

Alice

Hi Alice,

Altijd leuk om jouw updates te lezen. Volgens mij gaan onze meiden redelijk gelijk op in de ontwikkeling alleen is alles bij ons iets lichter en kleiner maarja ik ben zelf dan ook maar 1,63m en haar vader is ook niet zo groot.

Grappig om te lezen dat jij ook nog wat voorzichtig bent met bijvoeden ondanks de snelle ontwikkeling van je meissie. ik heb dat ook, wil toch nog wachten tot rond de 5 maanden denk ik.

Veel plezier met je meisje zo te lezen is ze net zo vrolijk en rond als Luna (ik noem haar tegenwoordig Bollie vanwege die flinke beenhammetjes).

Groetjes,
Nathalei

Hoi,

Ik heb toevallig vanmorgen ook eens gevraagd over het bijvoeden. Ondanks dat ik denk dat Eva het nu best zou lusten en ook prima zou eten, wil ik voor mij gevoel wachten tot ze 5 maanden is. De arts van het cb was het helemaal met mij eens, dus als Eva 5 maanden is, ga ik beginnen met het bijvoeden.
Voor die tijd heeft ze het gewoon weg niet nodig en ze groeit als kool, ik zie dan ook zelf geen reden om het eerder te gaan geven.

Wat leuk dat onze kleintjes zo gelijk op gaan, vind jij ook niet dat het zo snel gaat?

Ik ben zelf dus behoorlijk lang en dan ben ik van de kinderen nog wel de kleinste, ik heb twee oudere broers en die zijn allebei nog langer, ik ben de kleinste, jongste en het enige meisje.
Mijn man is net wat kleiner dan mij, 1.86m, maar dus ook behoorlijk van lengte, dus ik denk dat onze Eva ook niet echt klein zal blijven.
Ze is overigens wel kleiner dan ik zelf was bij de geboorte en ook lichter.

Gr. Alice

Ik hou online een dagboek bij van Eva, dus als jullie willen meelezen, kijk dan eens op: www.onsgrootwonder.web-log.nl .

Terug
Bovenaan