cb

Zo en we zijn weer terug van het CB...hahhaa.
Het is voort een sport, wat zullen ze nu weer hebben.
Maar onze kleine meid doet het goed!
Ze is nu 9 maanden geweest, 74 cm en 9200 gram.
Boven gemiddeld maar perfect verder "deed" ook alles het goed...
En ik dacht nog wanneer komt het...en ja hoor.
Ik gaf aan dat ze een maand ongeveer geen groentehap meer thuis at (ja wel ergens anders).
Ze zei dat we haar dan niet moesten puchen en als het aangaf dat ze genoeg had dat we het dan meteen weg moesten zetten zodat ze later weet van..hee nu moet ik wel eten anders wordt mijn bord weer onder mijn neus vandaan gehaald..daar zit wat in.
Verder gaf ik wel aan dat ze goed at, s middags vaak wel 2 1/2 boterham!
Verder nog bijzonderheden vraagt ze, ik zei nee eigenlijk niet. Ze heeft nu wat spuit luiers er zal weer een tandje aan komen, zei ik.
Nou dat was het niet zei ze....ze krijgt te weinig vetten binnen!? :(
Ik keek haar aan, met dat gewicht dat kan toch niet.
Ik moest buiten de vette smeerkaas en leverpastei ook gewoon extra boter erop doen!....
Nou dat gaat hm dus niet worden he!?
Zo zie je maar weer iedere keer verbaasd het me weer....

O. en voor vele misschien een geruststelling want ik las dat er verschillende kindjes last hebben van slecht (in)slapen of wakker worden, volgens haar was het verlatingsangst en ging het vanzelf weer over......

Ben benieuwd hoe jullie 9 maanden-afspraak

hey,

Over die vetten: ik had al zoiets gelezen in het cb boekje. Dat als je zelf je hapjes maakt, dat je er best een klontje boter door heen mag doen om er voor te zorger dat ze genoeg vetten binnen krijgt.

Liefs,

T

Wij mogen volgende week.... ben erg benieuwd!

En van die vetten..... tja.... doe ermee waT JEZELF denkt dat je moet doen....

Je kindje krijgt echt genoeg zo te horen!

Of in plaats van margerine, halverine pakken? Hahah

xx

Wat ook een makkelijke en supergezonde bron van vetten is: avocado! Warren is er echt dol op én het maakt sommige zelfgekookte prakjes net wat smeuiger! Gewoon meeprakken!

Enneh.... Makkelijker gezegd dan gedaan maar: Ene oor in, andere uit! Volgens mij zijn we hier met allemaal verstandige en bewuste moeders dusseh, lekker je gevoel volgen!

Wij hebben door een geannuleerde afspraak (arts was ziek) pas 18 augustus weer een afspraak, als Warren ruim 11 maanden is.
Maar misschien dat ik binnenkort maar weer eens naar het befaamde meet- en weeguurtje ga, Warren is als bij toverslag uit al zijn maat 74 hemdjes en bloesjes gegroeid. Broekjes zitten nog wel goed, maar met shirtjes heeft hij ineens 3/4 mouwtjes en naveltruitjes, hahaha.

X
Evje

Waaaah dat meen je niet Evje, Stan begint net een beetje in 74 te passen.... eindelijk, want heb leuke zomerspulletjes voor hem in die maat....

Zul je zien dat we meer minder weer dan goed weer gaan krijgen hihi....

x

Goh ook nog nooit gehoord van die vetten. Ik kook de potjes zelf en doe ik altijd wel wat boter in. Dus gelukkig doe ik het goed en zal het met die vetten hopelijk wel goed zitten.

Wij hebben volgende week onze afspraak. Ben erg benieuwd! Ik heb het idee dat Julia vooral erg in de lengte is gegroeid, en ze was al bovengemiddeld met haar lengte, dus dat beloofd wat!
Maat 74 past nu erg goed. 64 begint wat te klein te worden.

Terug
Bovenaan