CB

Gisteren bij het CB geweest. De eerste prikken kreeg hij, ahhh was zo zielig, maar niet eens zo lang huilen. Had erger verwacht. Thuis ging het ook nog, maar na het eten begon hij te huilen. Had veel pijn in zijn benen. Mijn ouders waren er, want ik ging na de nagym (van de pufcurcus), dus lekker bij opa gelegen en toen ik thuis kwam was hij onrustig aan het slapen.
Had voor de prikken als een paracetamol gegeven, (CB vind dit niet goed, maar vrienden zeiden dat zij het wel deden en dat zij dit fijn vonden)

HIj was trouwens goed gegroeid, nu 1 kg in 8 weken, dus dat was netjes. HIj is 58 cm.

Meteen even mijn eigen mentale toestand besproken. Blijf onrustig in mijn lijf en herken dit van een paar jaar geleden toen ik een burnout had.
Ze hebben mij doorverwezen naar Jeugd en gezin, maar gisteren besloten naar de psycholoog te gaan, waar ik toen ook liep. Ik kijk het nog even aan, maar als het zo blijft dan ga ik hulp zoeken. Weet waar het probleem ligt (wil teveel doen, en dat allemaal het liefst al een minuut geleden, dat maakt mij onwijs onrustig)
Maar we kijken nog even.

Heel verhaal weer

x yvonne

Oooh zo sneu! Wij moeten volgende week voor de prikjes..bah bah..heb daar zo geen zin in. Gelukkig gaat vriend mee en moet hem maar vast houden want ik denk niet dat ik het aan kan :)
En ach het CB moet je lekker laten praten. Als je mannetje er baat bij heeft dat hij van te voren een paracetamol krijgt nou en....Die mensen zeggen wel vaker dingen die ik soms niet zo goed begrijp!

Ik herken trouwens je onrustigheid. Heb zelf een jaar terug een burn out gehad en had toen het zelfde gevoel...Hierdoor weet ik nu dat ik pas op de plaats moet nemen en het een tempo naar beneden moet gooien. Maar ook hier nog de dagen dat alles moet en dat het allemaal te langzaam gaat. Resultaat: bekaf en me dagen weer niet goed voelen.
Super goed van je dat je naar je eigen lichaam en geest luistert door naar een psycholoog te gaan als dit nodig is. Ik zou daar ook eerder naar toe stappen dan naar Jeugd en gezin...
Heel veel succes en probeer je rust te nemen heh!!
Dikke knuffel en liefs!

Fijn dat hij zo goed gegroeid is!! Die prikjes blijven erg vervelend ja. Hopelijk gaat het nu weer wat beter.

Goed van je dat je er achteraan gaat! Je herkend het dus is het idd een teken dat er iets nog niet helemaal fijn zit. Ik herken je probleem wel een beetje. Denk dat alke moeder dit wel voelt. het huishouden, de kids straks nog weer werken ook en de sociale contacten wil je ook onderhouden. Wij hebben deze maand 5 verjaardagen en 2 bruiloften en ik moet nog gaan werken ook over 2 weken. lekker druk dus haha.

Maar meid, echt goed van je dat je ermee naar een psycholoog gaat! Ik hoop voor je dat je weer wat meer rust krijgt in je hoofd!!

Liefs ciomama

Vervelend dat je je zo voelt. Wel goed dat je het herkent en hulp zoekt, dan ben je alweer een paar stappen dichterbij de oplossing.
Bij de kinderopvang raadden ze mij toen ook af om in zulke situaties paracetamol te nemen. Als het is uitgewerkt, kan er namelijk een koortspiek ontstaan wat weer gevaarlijk kan zijn. Klonk wel logisch.
Je kunt trouwens ook burnout raken vh moederschap. Las ik ergens op internet bij een burnout hulpinstantie. Zorg goed voor jezelf hoor! Je kleintje en jijzelf en je partner hebben er niets aan als je uitgeschakeld bent. Sterkte!

Ik heb hier ook gewoon een halve paracetamol gegeven. Cb vond dit gewoon goed maar als ze dat niet goed vonden dan heb ik er lak aan want ik volg mijn gevoel. En dat heeft goed geholpen.
xx

Terug
Bovenaan