CB

hmimes

New member
cb heeft me aangeraden om me zoontje naar de logopedie te brengen . Omdat die nog steeds geen eten met de lepel wil . Moeilijk is dat ik vraag me af of ze me kunnen helpen .
 
Hee meid,

Dat zal vast wel, het CB adviseerd het je niet voor niets en weet je, wie niet waagt, wie niet wint.
Je kan het altijd proberen toch? Als het daarna wel lukt heb je er toch heel veel me gewonnen?

Waarom twijfel je? Hoe eet je zoon zijn fruit en groente dan?

Liefs Lynn.
 
hij sluit zijn mond stijf dicht al laat ik hem het proeven. Met mijn vinger . Hij drinkt fruit in de fles , en groente weer gestaakt . Gaf het wel eerst leidde hem af en maakte een hele circus van . Maar nu hij het steeds meer in de gaten heeft lukt me niet meer dan 3 happen . Spuugt het niet uit , maar wil mond niet openen . Al zit er zo lang tijd tussen en heeft hij honger . Ik twijfel ben bang dat het niet op te lossen is ? Omdat ik op de website van de logopedist las dat ze hulp bieden bij slikproblemen.
Dat heeft hij niet . Ook krijgt hij davitamon met de lepel en dat vindt hij wel oke . Vandaag halve boeterham door de melk geweekt ook op. Dus ja ..
 
Begrijp na het lezen van je bericht dat je twijfelt maar een logopedist helpt niet alleen bij het slikken.
Zou het wel echt een kans geven en als het niet is wat je ervan verwacht kan je er altijd mee stoppen toch?

Zou het wel proberen hoor. Wat goed dat de boterhamwel goed ging meid.

Succes! Liefs
 
ik ga het proberen maar heb me twijfels .Was het wel van plan , maar zo onzeker door de situatie .

Dank voor jullie reacties !
 
zoals ik al vermoedde de logopedist kan helemaal niets betekenen ik doe alles wat ze zei . Hopelijk waait dit ook eens een keer weg !
 
Terug
Bovenaan