CBtest

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Ik kan het nog steeds niet geloven. Heb elke keer het idee dat ik toch ongesteld ga worden, last van mijn rug en steken in mijn buik, maar ja als de test toch echt een duidelijke streep aangeeft......

Even over die CBtest, ik heb er toch echt eentje gekocht waarbij alleen een streep zichtbaar wordt als je zwanger bent. Heb de bijsluiter weer uit de ton gevist om dit toch even te checken. Er staat heel duidelijk dat er een streep moet komen te staan en geen plusje. Als je niet zwanger bent dan komt er gewoon niets in te staan. Dus, die bestaan ook. Is die met dat plusje geen digitale CBtest?

Het maakt me ook niet meer uit, ik heb ze voorlopig niet meer nodig.

Allemaal weer heel veel succes gewenst!

Liefs Nikki

Ik heb ook testen van CB, de gewone, niet de digitale, en die werkt met een plusje. Wist niet dat er 3 varianten waren. Maar als dat in de gebruiksaanwijzing staat, dan klopt dat gewoon. Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

de nieuwe CBtesten die zijn inderdaad met een plusje en de oude zijn met een streepje dus dan kan het goed zijn dat jij nog een oude hebt gekregen bij de drogist/apotheek

gr merel

Terug
Bovenaan