CC en Greetje

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Wou alleen even laten weten dat ik aan jullie denk!
En laat zo nu en dan even weten hoe het met jullie gaat?

Ik heb vandaag een echo gehad en het hartje klopte!

Liefs,
Inge

Hoi Inge,

Leuk joh, dat je de kleine pinda hebt gezien. Fijn moment zeker? Voel je je goed?

Ik zal je weer even bijpraten: na de lis na 2 weken op controle geweest. Helaas geen goed bericht want er kan niet met zekerheid worden gezegd dat alles weg is. Dus moet nu eind deze maand weer opnieuw een uitstrijkje laten maken en afhankelijk van die uitslag, dus evt weer behandelen. Echter omdat de gyn tijdens de lis had gezegd dat ik wel weer mocht proberen zwanger te worden hebben we dus in die tijd voor de controle onbeschermd gevreeen. Het erge is nu dat ik 5 dagen overtijd ben, maar gisteravond al voor de 2e x getest en negatief. Dus ik ben nu niet zo blij. Als ik zwanger ben is dat eigenlijk onhandig omdat ik gewoon eerst wil dat alles goed is. Mocht ik niet zwanger zijn, maak ik me ook zorgen omdat ik normaal nooit over tijd ben en me nu dus allerlei enge dingen over kanker enzo in mijn hoofd haal. Ik hoop nu maar dat er snel duidelijkheid komt en gelukkig moet ik volgende week al weer naar de gyn, dus hopelijk kan die dan meer duidelijkheid geven.

Nou heel verhaal weer. Alles zal wel goed komen.

Geniet ze van je zwangerschap.

Gr cc

Lieve CC.
O meid wat begrijp ik je gevoelens en angsten toch goed. Wat en rottijd zitten jullie nu in.
Ik heb bijna precies hetzelfde meegemaakt.
Na een lis operatie zei de gynea de randen zijn schoon en je mag zwanger worden. Echter bij een nacontrole van de wond paar weken later was ik bij een collega. En deze zei dat je niets over de randen kan zeggen omdat bij een lisexcesie er steeds stukjes uit worden geschaapt en het lab weet nooit wat de randen zijn. Hij heeft zelfs nog met het hoofd van het lab in Hoogeveen gebeld.
Daarnaast zei hij dus dat je sowieso een half jaar moet wachten op het eerste uitrijkje wat dan pas betrouwbaar zou zijn.
( bij mij was trouwens ook cin 3)

Wij waren zo boos om het gelieg van de eerste gynea dat wij naar een ander ziekenhuis zijn gegaan en daar hebben we nooit spijt van gehad ( alhoewel je hier minimaal een half uur moet wachten ;-( )

Bij mij is voor het eerst en laast gelukkig de ongi uitgebleven toen we in de maand zaten van de eerste uitslag van het uitstrijkje ----- STRESS !

Dus kop op meid.
Bedenk : het is een voorstadium en ( nog ) geen kanker
En op dit moment zit ik kotsmisselijk en oververmoeid , maar ZWANGER jou een berichtje te typen!
Zo zit jij ook over een half jaartje!
Heel veel sterkte jullie en laat weten hoe het met je gaat he!
Liefs,
Inge

Hoi Inge,

Bedankt voor je opbeurende woorden. Ik probeer me maar niet al te druk te maken, we zien wel hoe het loopt. Alhoewel soms de naarste scenarios door mijn hoofd gaan.  Maar uiteindelijk komt er wel duidelijkheid.

Wat rot joh dat je zo misselijk en moe bent, zeker met die hitte. Is het net zo erg als toen je eerder zwanger was, of toch anders?
Nou hou je taai en sterkte met de zwangerschapskwalen. Hopelijk is snel de fitte goede periode aangebroken.

Gr cc

hoi Ingee,
leuk dat je ons opzoekt. Ondanks m'n voornemen minder op het forum te kijken, zit ik toch al weer af en toe te "gluren". Fijn dat de echo goed was, lekker gevoel geeft dat.
Ikzelf probeer het zwanger worden wat van me af te zetten, we zitten in een verbouwinkje hier in huis en ik heb me voorgenomen een aantal kilo's te lozen. Dus even iets anders aan m'n hoofd en dan zien we na de zomer wel weer...... Alleen zit er zo'n stemmetje die er anders over denkt; ik heb namelijk weer zo'n vage menstruatie waardoor ik weer heen en weer geslingerd word tussen hoop en vrees. Tja, kunnen natuurlijk nog wat verstoorde hormonen zijn, maar stilletjes hoop ik toch (tegen beter weten in). Ik hou je wel op de hoogte, hier of op het februari-forum.
Groetjes, Greetje

Terug
Bovenaan