Cerazette

Ik  slik sinds drie maanden na de bevalling Cerazette. 2 weken later werd ik ongesteld en vervolgens 3 maanden niet (dacht effe dat ik zwanger was). En nu werd ik dus vorige week zondag ongesteld en ben het nu nog (inmiddels dus 8 dagen) en het wordt steeds heftiger lijkt het wel. Veel bloedverlies en nog steeds helderrood. Beetje gek verhaal misschien, maar ik wordt er toch onzeker van. Wie herkent dit? Ik zie er tegenop om hiervoor naar de huisarts te gaan, dus vandaar mijn vraagje aan jullie. Wie weet iets?

Groetjes, Ida

tussendoor een beetje bloed verliezen kan met cerazette.
als je twijfelt toch gewoon even de HA bellen hoor!
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik ben al weer gestopt met de cerazette (vergeet het toch in te nemen) en ben na ruim 4,5 maand nog steeds 0,0 bloed verloren, maar dat schijnt te komen door de borstvoeding.

ik heb ook cerazette geslikt,maar werd niet ongesteld.dit is normaal omdat je geen stopweek hebt,maar tussendoor wat bloedverlies is ook mogelijk.maar als je het idee hebt dat je echt veel bloed verliest zul je toch even naar de huisarts moeten bellen.waarom zie je daar tegenop?is toch niks geks?hij heeft je de pil toch ook voorgeschreven neem ik aan.
groetjes kari

Terug
Bovenaan