cercixinsufficientie

heb helaas mijn kinderen moeten laten gaan door vroeggeboorte 1e keer met 21 kw en 2e keer met 23 wk nu zwanger voor 3e keer en krijg nu een cerclage, bandje rondom de baarkmoeder, ben zo bang dat het nu weer misgaat, wie wil/kan ervaringen op dit gebied met mij uitwisselen??
liefs Susan onzekere a.s. moeder.

Ik heb bij mijn 3e zwangerschap een cerclage gehad op 14 weken.(bij 1e kindje moeten rusten vanaf 29 weken en 2e kindje verloren op 21,5 weken zs). Ondanks dat het een angstige zs was, is alles super verlopen. Na veel rusten is op 37 weken de cerclage verwijderd en ik ben bevallen op 39 weken! Dus ik wens je goede moed en geef je veel hoop!! Groetjes en succes!!

Hoi, mijn nichtje heeft dit ook meegemaakt. Bij de 2e zwangerschap heeft ze ook een cerclage gehad en het babytje is ook rond 39 weken geboren. Alles was helemaal oke. Dus van haar heb ik alleen maar goede verhalen gehoord.

heel veel sterkte en succes!
Esther

Hoi Susan,

Meestal gaat het erg goed als je een cerclage krijgt.

Ik heb zelf een kindje verloren met 21 weken en de 2 met 23 weken. BIj de 2 kreeg ik een cerclage. Maar daarop reageerde mijn lichaam niet goed op en ik kreeg een ontsteking met als gevolg dat mijn vliezen waren gebroken en mijn kindje was ook aangetast hierdoor.

Ik zal voor je duimen dat alles goed afloopt.

Hallo Susan,
Ik heb ook een tweeling verloren met bijna 20 weken. De zwangerschap daarna hebben ze met 17 weken een cerclage geplaatst.
Ik ben bevallen van een prachtdochter. Waarschijnlijk heb je heel veel angst om weer z'n prachtkindje te verliezen, maar houdt veel rust. Het is het waard!

bedankt voor jullie reacties
ben 2 nov geholpen heb dus een bandje gekregen en ben nu al 20 wkn zwanger!
het gaat dus al 6wkn goed gelukkig.
ik kijk zo uit wanneer het zover is.

Terug
Bovenaan